Pisliğin tekiyim..!



       Ya bugün kendi kendime çok eğlendim,sabah yine mal mal uyandım okula gitmek için,ders falan öyle hastayım zaten uyudum uyuycam… zııı zıııı zııı telefonum titriyor..bi baktım Ender arıyor,allahım nası heyecanlandım,ne yani çocuk arayamaz mı amk sanki..istediği zaman arar..bende üşendim dışarı çıkmaya,açmadım abi telefonu..bu arıyo da arıyo..ulan diyorum başına bişey mi geldi acaba falan derken ara verdi hoca…gittim aradım bunu ses gayet masum,mıy mıy bişey…

  • Naber canım?
  • İyidir yaaa senden naber ,dersteydim açamadım..
  • E iyimiş (alla alla gerzek bişey söylesene lan bu mudur yani)...Yaa bak ben ne dicektim,okuldan sonra bi buluşalım mı işimiz var senle?
  • Hayırdır abi ne işi?
  • Yemek falan yeriz işte bakınırız..
  • İyi tamam ben ararım çıkınca..


Hay allahım yaa manyak mı bu herif yemek falan yeriz bakınırız ne demek,bi bok vardı anlamalıydım ama sabır sabır sabır…bide girdik derse saatler geçmiyo,ne güzel eve gidip yatıcaktım bi tarafımı kaşıya kaşıya televizyon izlicektim nerden çıktı iptal mi etsem ne yapsam ama merakta ediyorum, herifin konuşmasından şüphelendim bi kere…

Başladım ben hayallerimi kurmaya abi napıyım..

Şimdi bununla buluşuyoruz..gidiyoruz bi yerde yemek yemeye,siparişimizi veriyoruz falan,beklerken hani bi tıkanıklık olur konuşamazsın ya aynı öyle olan ortamı bu bozuyor..senle konuşacaklarım var maskeli,ondan ayrıldım çünkü bunun sebebi sensin ben sana it gibi aşığım ölüyorum  hep seni düşünüyorum diyor bense bundan ikizimiz olmuş gayet mıçmıç olan bir aile hayal ediyorum falan…

Tabi böyle olsa iyiydi,herifle buluştuk siparişi falan verdik,hakkatende tıkanıklık olan ortamı bozdu ve pezevenk bana ne dese beğenirsin,ben hatunun yanına gidicem ya maskeli,söylemiştim hani, vaktin varsa gidelim bişeyler alalım hediye falan onun sevebileceği şeyler dedi.. hayy yaaa nası deli oldum ama anlatamam ağzına balgam atasım geldi itin..ulan sen misin bana böyle diyen ben senle olan mavi gözlü şirin mi şirin dünya tatlısı ikizlerimizi düşünürken yapılır lan bana bu denir mi hatunun yanına gidicem hediye alalım ona..

İyi dedim gidelim,kalktık ordan yürüyoruz bu piç ayy çok teşekkür ederim hatun aldıklarımızı beğenirse ne istersen iste benden 9384839 gün kölen olayım falan diyor..nası sinirlerim tepemde ama sokağın ortasında bayıltıcam herifi kaçıcm o olacak..

Gittik biz bunla,geziniyoruz o mağaza bu mağaza,bu piç zevkli de bana güzel güzel şeyleri gösteriyor ben ıyy bu ne ne iğrenç,hiç mi modayı takip etmiyosun, kız bunu görse ayrılır senden olm alınır mı bu diyorum..iyi peki diyo almıyor başka mağazaya giriyor bende tepkiler yine aynı ne gösterse bok atıyorum bununkilere…döndü dediki benim istediklerimi beğenmiyosun göster seninkileri alıcam dedi..ınn ınnn bende bunu bekliyordum işte dedim..

Nerde sümüğümü atmayacağım,nerde böyle vitrinine dahi bakmadığım mağaza hep onlara soktum bunu..ya diyo burası pek iyi gibi değil,saçmalama oğlum diyorum bu mağaza Zara’nın alt mağazası yeni anlaştılar,yok işte biz bunların hepsinin tedarikçilerinin nasıl olduğunu falan görüyoruz,biliyorum ürünler nerden geliyo salladım durdum hepsine,nerde iğrenç taşlı tüylü bok püsür şeyler hepsini aldırtmaya çalışıyorum..başka mağazaya giriyoruz kızım saçmalama benim hatun bu mağazayı sevmez nefret eder diyo,ben hemen Ender saçmalama hiç mi ekonomi haberlerini takip etmiyosun bunlarda bir İngiliz firmayla yeni ortak oldular bende eskiden sevmezdim şimdi buradan alıyorum diyorum,bak şu ne güzeeeeel diyorum bişeye gidiyorum saldırıyorum sanki yıllardır arayıpta bulamadığım bişeyi görmüşüm gibi ama alakası yok yemin ederim elime alıpta dokunmayacağım şeyler..hemen bide akıllılık edip orda satışçılardan bir hatun buluyorum ikna kabiliyeti yüksek olan,kadını da kendi tarafıma çekiyorum bunu ikna etsin diye,zaten onlar hazır en boktan şeyi beğensen bile sanki 33 milyarlık şey gibi çok yakıştı falan diyorlar..orda beğenmediğim 5 tane falan mağaza var hepsinden mutlaka birer tane bişey aldırdım buna..zaten kız beğenmese bile beğenmedim diyemicek, çokta sikimde değil açıkcası..15 gün giyse onları öyle dolaşsa yeter bana zaten keko suratlı bi bokta yakışmaz en güzelini alsan da ona bi sikime benzemeyeceği için onda sorun yok demektir..Endere de tembih ettim paso fotoğrafını falan çek kızın nası durmuş üstünde göriyim dedim ayy hepsi çok yakışıcak Ender bunları görünce yapışıcak sana dedim salağın hoşuna gitti düşününce..walla aldıklarını bana biri alsa direkt boşanma sebebim olurdu o kadar iğrenç şeylerdi..bende nası bi pisliksem hastayım antibiyotik benim sürekli çişimi getiriyor ayağına tuvalete gidip gidip gülüyodum kendi kendime allahım nası bi gündü yaa sen misin bana ikizlerimizi yapmak yerine hatuna hediye almaya gidelim diyen! O değilde kız aldıklarımızı beğenirse gülmekten hastanelik olurum ha :D

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.