Memlekette adam vardı da biz mi almadık!

İnsanların mutluluğuna gerçekten hayran olan biriyim,onların mutlu olması benim mutluluğumdan daha iyi geliyor bana,seviyorum böyle olmayı..bunu biraz poliyannacılık gibi algılamanız mümkün,ama gerçekten öyle değil,mesela ben birine hediye vermeyi,hediye almaktan daha çok severim,çünkü o hediyeyi verdiğinde karşındakinin gözlerinin içinde gülümsemeyi görmek,benim mutlu olmamdan daha çok hoşuma gidiyor.
Belki bu şeydendir,ben pek mutlu bir kız değilim ondan olabilir bu bak..hem çoğu zaman yalnızım,bugün cumartesi ve ben çarşambadan beri evden çıkmıyorum,bir kere alışverişe gittim ev için birde sigara almak için bakkala çıktım..ama hep yalnızdım..kimsede beni arayıpta maskeli hadi gel şuraya gidiyoruz sınav zamanı kafa dağıtalım demedi..günlerdir evde olmuş olmanın verdiği sıkıntıyla birilerine kurulma,kendimi sorgulamak beni sürekli düşünmeye yönlendiriyor böyle..yani bu durumu şöyle düşünen insanlarda var aslında "beni kimse rahatsız etmiyor sınav zamanı olduğu için"..ulan msnden bile kimse yazmıyor bana!
Sanırım ben kendimden çok başkalarını düşünüyorum,zaten bugüne kadar ne yaşadıysam hep başka insanları fazlasıyla düşünmekten yaşadım..
Ya bakmayın aslında çok saplantılıyım ben,kurarım sürekli o niye böyle yaptı,niye böyle dedi,şunu yapsam kırılır mı falan diye kurup duruyorum..bir ara şizofren olduğuma inandırmıştım kendimi sonra google sağolsun benim öyle olmadığıma inandırdı..
mesela şuan bu yazıyı resmen sıkıntıdan yazıyorum..burada paylaşmak istediğim çok fazla şey olmasına rağmen ben yinede bunu yazıyorum..çünkü canım öyle istedi..saçmalıyorum sanırm dimi...
Mesela dün Ender'le konuştum,taşınacağını söyledi..üstelik bana dedi yaa!!
-senden uzaklaşıyorum maskeli bu çok üzücü :(
Bu ne ya biri bana bu yavşaklığı açıklayabilir mi nolur ya,pezevenk kalkıp gidiyor karının yanına bir ay sonra,bana ne diyor abi,insan en yakın arkadaşına taşınacağını böyle mi söyler ha! derki mesela : uzağa gidiyorum amk kötü oldu bu fln der..böyle yavşak yavşak mı söylenir..bende mal al işte neler kuruyorum ama herif var ya biliyor abi bence ona karşı bişeyler hissettiğimi yoksa siksen böyle demez bi arkadaş!
Hay allahım bak nerden yine bağladım bu gerzeğe! deli etti beni piç kurusu denir mi böyle ya,sen nası bir puştsun derler adama! ibne ya!
Abi sorun nerde bi anlasam! ya bu etrafımdaki puştlar benden korkuyor ya bunların cesareti yok ya da bunlar harbi sağlam mallar! ulan ben kendimi öyle kullandıran bir kızda değilim,kimseyle yatıp kalkmam, hani kullanmaya çalışıyorlar desem o da değil,daha başka bişey yaparlar,daha içlerinden hiç biri maskeli sana gelicem falan demedi ki hepsi evimi falan biliyorlar.. bunların derdi kendilerine am bulmaksa eyvallah ona diyeceğim birşey yok gitsinler ne bok yiyolarsa yesinler bana bulaşmasınlar,ciddi bir ilişki falan diye dert yanacaklarına baksınlar bana tam tipik ev kızı..ama yok illa nerde allahın orospusu her gece başka herifle yatan kalkan ona gider bunlar..zaten etrafta doğru düzgün adam yok hepsi ayrı teraneler..bu yeni nesil erkeklerine fazla güven gelmiş abi,hepsi çok yakışıklıyım,yatakta çok iyiyim e paramda var olmasada olur yanımdaki hatunda para olsun yeter modundalar..gerçekten babama falan diyorum baba ben evde kaldım kesin diye,hadi kızım bul artık birinide evlen diyor herif bana,ulan adam vardıda,sen bile aldatmışın annemi üstelik bir hatunla yaşadın demek geliyor içimden ama diyemiyorum ki!
babamın bile annem gibi bir hatunu aldatabildiği dünyada her erkek aldatır buna kanaat getirdim..
Ulan bir 4.5 tan 5 senelik bir sevgilim vardı,herifle ayrıldık 1.5 ay sonra başkasıyla nişanlandı be! bu nası bi dünya,anlamadım ki!
Kustum şuan içimdekileri ohh rahatladım...şimdi ders çalışabilirim..



0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.