Bişey yapmalı!!



Kafamı  toplamam lazım..çok iyi olduğum söylenemez bu ara..ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum..bi karar vermiştim Ender hakkında mesafe koyucaktım...soğuk davranıcaktım..yapıyorum da aslında..ama bu herifle ne zaman aynı ortama gelsem bana bi durgunluk geliyo,sus pus oluyorum,kafamı hafif öne doğru eğerek,kaşımın üstünden üstünden bakıyorum..sanki böyle bi utanma bişey oluyo bana ya..herifede yüz vermedikçe yapışası geliyo..bi arayıp sormalar,bi görünce sarılmalar…geçenlerde Alsancaktaydık eve dönücektik bu aradı beni gece 12 de nerdesiniz napıyosunuz diye..Alsancaktayız dedim tamam hadi buraya gelin dedi..yok eve gidicez çok yorulduk alışveriş yaptık bugün dedim..durun ben yanınıza geliyorum dedi..ayy nası kitledi hadi gelin bi yere gidelim oturalım…yok oğlum eve gitcem yoruldum uykum var hayır diyo gelin gidelim..neyse en sonunda dedim ki param yok ya gelemem öyle..sen dert etme para sorun değil falan klasik erkek triplerine girdi..benimde inadım tuttu gitmicem…neyse dedim biz kaçalım sonra buluşur bişeyler yaparız..ay bu bi sinirlendi..kaşlar kalktı..surat yeni botox yaptırmış gibi bi hal aldı..yok yani bu heriften uzak durmam lazım gerçekten..bi kere bu herifin 2 kişiliği var kesin..birisi bana düşman diğeri hoşlanıyorum ama cesaretim yok kişiliği..geçenlerde bi yerdeydik yine bu sürekli laf sokuyo..bende az değilim bunu daha da sinirlendirmek için..biri var falan uydurdum hakkatende var gibi biri..

  • -          Kimmiş o?
  • -          Tanımazsın sen bi müzik grubu var onun solisti onla konuşuyoruz bu ara,herif geçen sene attığım mesaja yeni cevap verdi meğer askerdeymiş,sonra ekledi beni konuşuyoruz şimdi iyi muhabbetide.. (abarttım ha yok öyle bişey aslında yani bu kadar abartılı değil)(ya kıskansana amk)
  • -          Söyle ona seni kimselere vermem ben it herif e bak askerden gelmiş bi de.
  • -          Saçmalama olm konuşuyoruz sadece.
Amk kitledi ama öyle böyle değil,böyle anlatınca bu seferde bana kitledi daha da laf sokmaya başladı bende sustum oturdm..ööff sıkıldım hadi ben gidiyorum dedim..gittim..uyuz etti beni ama ya..herife bak hem sevgilisi var hem yaptığı işe bak anlamıyorum abi ben bu erkek milletini..saf salak kızı oynasan olmuyo,zeki,olgun her bi boktan anlayan kızı oynasan olmuyo..ne istiyo bunlar bi anlasam..
Dün müydü ne okuldan çıktım bi arkadaşa denk geldik Enderin yanına gideceğini söyledi benimde o tarafta işim vardı…aa dur dedim geliyim bende gidelim beraber..eywallah gittik..çocuğa dedim ki benim işim şurda gideyim ben sen Enderle gelirsin buraya tamam dedi…ben gittim 5 dakika sonra geldi bu..uzaktan bi geliyo,ağzı artık ensesinde böle bi gülme yok..bi sarıldı bu bana anaamm sanki 8.5 yıldır görmüyoruz birbirimizi..bende tabi tepki yok ne sarılıyorum ne bişey ee ne haber falan muhabbet ediyoruz..napıcan gel takılalım dedi..yok dedim kızlarla buluşcam uzun zamandır görmüyorum dedim..heriften kaçıcak delik arıyorum resmen..akşamda msnde kitledi..iletisini değiştirmiş ergen iletisi yapmış ‘’kalbini ne kırar’’ gibi bişey yazmış..yazdı bu hemen girer girmez :


  •               rahatsızlık var içimde
  • -          gazın mı var olm,osur bişeyin kalmaz lan :P
  • -          bilmem pek hayır değil galiba, dalga geçma bi yaa
  • -          ne yaptığımı bilmiyorum,çok boktan her şey ,hiç bişeyden mutlu olamıyorum..
  • -          neyden mutlu değilsin ( lütfen o kevaşeden ayrıldığını söyle lütfen)
  • -          bi şey var canımı sıkan ama ne bulamıyorum ya
  • -          seni ne mutlu eder peki?
  • -          cnm bilmiyorum ki ben bilsem mutlu olurum anlayamadım, neyse sonra konuşuruz kafayı yersin benle konuşursan sölimm, ben bdışarı çıkıyorum
  • -          konuşurum ben saatlerce sorun diil, rahatlıycaksan eğer..(siktir lan ne konuşcam,masum kız ayağı yapıorum)
  • -          :D canımmm :D biliyorum iyiki varsın..
Ooff bu herif ne ayak anlamadım yaa…hem istemiyorum hem istiyorum..kaçıyorum olmuyo,durdurmasam kendimi bişeyler olcak bundan da korkuyorum..bu heriftende bi bok olmicak biliyorum..bi ilişkiye mi hazır değilim anlamadım amk..
Çok sıkıldım artık…tamam şuan sevgilim yok belki ondan sarıyorum bu herife..bi ben çok erkek gibiyim abi ya..herkesle el ense..hep bi kanka modu..höyttt kimse bana böyle yapamaz şöyle yapamaz..dağıtıırım laann modundayım..bi kız arkadaşım dediki geçen bana..kızım ben erkek olsam sana yaklaşamam korkarım..neden dedim neyim var benim?ne bileyim çok asık suratlısın,korkutuyosun insanları kız olsamda sana yaklaşamam götüm yemez dedi..
Hay yaa tipim gayet kız görünümlü,insanlar benden niye çekiniyo anlamıyorum..bu yüzden mi kimse bana yaklaşamıyo bu mudur yani asık surat mı…kız gibi mi olmalıyım ki..çok kapıyorum kendimi sanırım..sırf bu Ender herifi için de değil ha harbiden şuan şöle bi düşündümde kimse bana yaklaşamıyo..bişey gelse başıma arkaşlarıma soruyolar maskeliye ne olmuş diye kimse benle direkt temasa geçmiyo..sorun kesin bende..ama ne yapmam lazım…off..bu hayat böyle yürümez..

1 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Adsız dedi ki...
6 Ocak 2012 09:50

"Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz" bunu okudum yarıldım :D
Şimdi maskeli, belkide sana abla demeliyim bilmiyorum ama cidden zor bi durum. Bende 16 yaşındayım ama erkek gibiydim sendeki sorun bende de vardı erkek gibi giyinip çıkıyodum dışarı her bokum erkek gibiydi erkeklerle takılırdım. Sonra baktım bi kız arkadaşım geldi dedi bu ne böyle erkek fatma gibisin değiş biraz semt kızı diyolar sana diye. Sonra değiştim kız gibi giyinmeye başladım. He arkadaşım dedi diye değil cidden düzelmem gerektiğini farkettiğim için. Şimdi bakıyorum yavşamayan erkek yok ama sevgilimde var he. Ondan da korkmuyolar hani sevenimde çok. Kişiliğimi bile değiştirdim kimsenin kişiliği değişmezde davranışlarımı işte. Sokakta sigara içerdim erkeklerin içinde şimdi sigara içtiğimi bile söylemiyorum. Kızlarla takılıyorum erkeklerin arasına girmiyorum. Belkide o sevdiğin kişi erkeklerle samimi olduğun için, erkek gibi olduğun için seninle sevgili olmuyodur? Hani bundan sevgili değilde kardeş olur anca falan diyodur seni arkadaş yerine koyuyodur. Normalde değişmesende onun yanında değiş bence işe yarar.

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.