''Öyle bir geçer zamanki'' bizden de geçti.. ( bir ayrıntı atlamışım)

 Demiştim ben silerim hafızamdan diye,bu yüzden de şurda atladığım bi ayrıntıyı anlatmak istedim bugün..


 Söylediğim gibi hani parkı bile olmayan bile eve taşınmıştık,ben eve gelmiştim ve babam telefondaydı yine demiştim...


İşte o telefonda olduğu günlerden bir gündü..biz;yani annem ve ben,bu hatun olayının bittiğini sanıyorduk..


Okuldan eve geldim,babam telefondaydı..gayet neşeli bir şekilde hiç çekinmeden,kaçmadan yanımda konuşup duruyordu..baba ya çok ödevim var yardımcı olur musun dedim? babam tabi kızım dedi...telefondan bir konuşma geldi tam emin değilim ama şöyle olmalıydı..sen çocuklarına derste mi çalıştırıyorsun gibi birşey olmalıydı ki babam espri yaparak 3 kere 3 kaç kızım dedi bende 9 dedim salak gibi,kadına döndü ve baak dedi nası çalıştırıyorum duydun mu? ben anladım hemen yine O! yine girdi hayatımızı kirletmek için,ailemi tam da geri almışken,tam da O'nun izleri benim açımdan silinmeye başlamışken,yine yapışmıştı babama,yine..


Düşünüyorum o sıra da ne yapsam allahım nası söylerim ben anneme,anne yine bu kadın hortladı diye,bundan emin olmalıydım,o kadın olduğunu adım gibi biliyordum ama..
bana uyku yine haram,içim içimi yiyor allahım anneme nası söylicem diye,yine bir sürü kavga,yine bir sürü bişey çıkacak..bir şekilde emin olmalıydım bişeyler yapmalıydım..
karar verdim babamın eşyalarını karıştırıcaktım,bu kadının telefonunu yada adresini bulup konuşmaya çalışcaktım,biraz içinde acıma duygusu varsa gider benim ailemden diye düşündüm..hem delil toplamalıydım ki anneme söyleyecek bişeylerim olsun..


Ilk olarak babamın ceplerini karıştırdım,yukardaki beni seviyormuş sanırım,karşıma bir kartvizit çıkardı..alla alla bakıyorum karta bir otele ait..otel kadiköy rıhtımda bir otel,ordaki otellerin nası olduğu da şüpheli zaten..tamam bir kanıt elimde işte..


Ikinci olarak evde bir tane telsiz telefonumuz vardı hiç unutmuyorum yeşil bir renkteydi..bu telefon benden zeki olcak ki son aranan numaraları hafızada tutuyordu..


Ben ne yaptım sinsiyim haa..babamın Onla konuştuğunu anladığım bir gün,telefonu kapattıktan sonra hemen son arananlara baktım bir numara var orda,otelin telefonuyla bir karşılaştırdım ki numara aynı otelinkiyle..kadının bir kere o otelde kaldığını anlamış bulundum..oohh biraz daha rahatlamıştım..bunu en azından anneme anlatabilirdim..


Akşam babam yok,yemekten sonra annemle salonda otururken,anne dedim:
anne..sana söylemem gereken bişey var..O kadın yine babamla görüşüyorlar,telefonda falan konuşuyorlar..annemde tepki yok sadece yutkunduğunu gördüm..anladım canım dedi..
anne dedim birşey daha var,sanırım babamla kadın otelde kalıyorlar,ben hem kartviziti buldum hemde babamın konuştuğu numarayla karşılaştırdım aynı numara...
artık annemin de gözü dönmüş olacakki,numarayı istedi aramak için..
çevirdi numarayı,aradı oteli...


Iyi akşamlar efendim ... Bey'le görüşebilir miyim,oda numarasını bilmiyorum da..
otelimizden biraz önce ayrıldılar efendim... hassiktir ya bu çok kötü olmuştu...
ama annem biliyordu en azından orda olduklarını..
o gün annem ulaşamayınca birşey yapmadı sanırım..babam eve gelmemişti zaten konuşsunlar..


Ya o gece ya da ondan sonraki geceler de falan bir telefon geldi eve, bunu söylemeye ben bile utanıyorum ama..babam o kadınla oteldeyken polis basıyor,annemi arıyorlar babam nezaretteymiş..annem babamı çıkarmak için babamın yakın bir arkadaşıyla çıkarmaya gittiler..


Artık orda ne olay oldu inanın bende bilmiyorum..ama gerçekten çok komik..
Şimdi gülüyorum da ağlanacak haldeyim aslında biliyorum,
yine de ne olursa olsun o babam benim,seviyorum,beni karşılıksız seven tek erkek..

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.