Nerden çıktı bu pezevenk şimdi!!

 Yemin ederim bu erkekler gerizekalı, amsız kalınca eskilerine sarıyorlar.. 
 Bir herif vardı,2 sene çıktık bunla gayet güzeldi falan,aşk yaşıyoruz güya ama bu beni aldatmıştı beyinsiz ve ben ona rağmen devam etmiştim,lisedeydim o zamanlar..herif harbiden çok yakışıklıydı,acayipte götümde dolanıyordu..olmadı onla çünkü üniversiteye gidince herif amcırdı resmen,üniversitede kızlar kendi teklif ediyormuş mantığına büründü,biz kavgalar mavgalar ben tabi kıskançlık krizlerindeyim ne zaman arasam bi karı var yanında e bide başka şehirdeyim,orda başka bir göt beyinliye aşık olmuştum falan bitti bunla..yıl 2004 falandı.. 


 Gel gör ki bu sene facebookta gördüm bu herifi benimde azgınlık dönemlerimdi ,belki bir nane çıkar peşimden koştursun dursun diye bu herife mesaj attım,mesajda şu amına koyayım ‘’vay vay vayy’’…tabi baktım ilk önce gerzeğin profili açıktı gayet fotolarını falan görebiliyordum..anaaam iki gün sonra herif bi hatunla resimleri falan koydu,banada mesaj atmış ‘’ne vay vaaay’’ diye..ulan ben bi göt oldummm,anlatamam,pezevenk bide beni engellemiş..ulan bide mesaj atamıyorum herife engeli basmış,içime oturdu resmen.. Şimdi geldim eve facebook u açtım bir baktım arkadaşlık talebi anaaa bu!! Kanım çekildi resmen,mesaja da kapamış mı ne bok yemiş döşicem döşeyemiyorum iyice deliriyorum,harbi sinirler tepemden enseme ordan da götüme kaçtı..yoksay da yapmak istemiyorum amk,en iyisi bekleticem ben bunu pezevengi beni engellemek neymiş görsün it!!

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.