Tarlaya ektim koza,ananın yazısı kıza..

Bu saatte şu pezevengin beni aldatmasını yazasım geldi..


Hani biz bunla çok mutluyduk ya,aşığız birbirimize falan ölüyoruz bitiyoruz,geberiyoruz ya..he işler işte öyle değilmiş meğer..tam da hatırlamıyorum silmişim yine olan olayları ama sanki şöyleydi,ben bu gerizekalı piçin ne boklar yediğini falan anlıyordum, o zamanlar ikimizde dershaneye falan gidiyoruz,bu herifin tabi dershaneyle ne ilgisi olur hep götümün dibinde..
Herifte bir boklar seziyorum ama anlam veremiyorum bi türlü ulan diyorum ne de olsa aşkından ölüyor ya, salak gibi takmış bi de parmağıma yüzük (o zamanlar pek bi modaydı..aa biz sözlendik modu) evlenicez ya biz ohooo, ben bunları düşünürken,pezevenk arkamdan bir sürü boklar yiyormuş meğer..
Heh ne söylicem,dedim ya bu herifin dershaneyle falan işi olmaz, allahım bi dadandı bu dershanesine,çıkmaz oldu ordan ulan diyorum herhalde aklı sikinde atmaktan vazgeçti çocuk ders çalışıyor..gördük dersi!!
Benim tabi içim içimi yiyor ne oluyor ne bok yemeye gidip duruyor bu dershaneye falan diye,en sonunda karar verdim süpriz yaptım falan diye gideyim bunun dershane çıkışlarına bi bakayım,hem de kendimi göstereyim bu çocuğun başı bağlı haa bakın parmağımda yüzüğüde var falan diye..
Bir gün yine gittim bunun çıkışına ana bi baktım manken gibi bi hatunla çıktı bu,kızda güzeldi ha uzun bacaklı bir hatun..neyse gördüm kızı ama karı nası rahat anlatamam..pek umursamadım önce baktım rahat hareketleri devam ediyor, kıza Kadiköy meydanında bi çakıcam, ulan çakamıyorum ki karı 2 metre..ben sik gibi kaldım abi,göstereceğim yüzükte götüme kaçtı,hiç bişeyde yapamadım..
bildiğin madur kız,aldatılan gerzek ben daha nolsun!
Günlerden bir günnn,benim doğum günümdü hiç unutmicam sanırm..hani hem doğum günüm hem sevgilim var ya, e doğum günlerimi evde geçiriyorum hep,dedik dışarda bir yerde kutlayalım..
Bütün hafta zaten doğum günü niyetine ne giyeceğime falan karar vermekle geçti,zaten giyinmeyi pek beceremem kendime bi boku yakıştırmam..artık ne giydimse kendimin pek bir güzel olduğunu düşünüyordum..biz buluştuk bu herifle zaten piç çok yakışıklı,sadece yaprak koysa bir yerine 98347938 tane kız vericek gibi geliyo benim gözümde..
Gittik bi mekana sanırım Bağdat Caddesindeydi..nası kalabalık mekan zaten benim arkadaşlarım 10 kişi falan..dans ediyoruz şapşal şapşal..biraz geçti birde ne göreyim o hatun mekanda hemde benim doğum günümde!!
Bildiğin bu herif çağırmış karıyı eyvahlarım olsun...bin tane şey düşünüyorum o sırada bi kere karının umru değilim sanki herif benim sevgilim değil karı beni hiç ama hiç siklemiyo..aynen benimkinin götünün dibinden ayrılmıyor..
Bizde siktiri boktan bişeyden dolayı tartıştık mı sana,aramız bozuldu birbirimizin yüzüne bakmıyoruz ama..şöleee kafamı sola bir çeviririm ki..çalan şarkı Aşka yürek gerek..pezevenk kaldırmış elini havaya kıza doğru şarkıyı söylüyo..karıda buna doğru ellerini kaldırmış oda ona söylüyo..hani ben yokum sanki..zaten orda yerin dibine geçtim..kızlar napıyo bu piç deyip duruyolar..abi ben dumur oldum durdum onları izliyorum ..hem doğum günüm hem karı orda hem birbirlerine şarkı söylüyorlar..beni resmen yoksayıyorlar..buna bi baktım gözgöze geldik,geldi dibime klasik çekti beni tuvaletlerin oraya,zaten mekan kalabalıksa arası bozuk olan sevgililerin tartışma yeri tuvaletlerin orasıdır..napıyosun sen ya dedim,beni düşürdüğün duruma bak siktir olup burdan git başımı belaya sokma,harbi diyorum cinayet çıkıcak burda bak! bu bana bi yalaklanıyor yok ben seni seviyorum yok bilmem ne..anaa bi bakarım karı bizim yanımıza yaklaşıyor,geldi böyle yavaştan tuvalete girdi..ama nası bakıyor var ya hani ayrılıyo muyuz ayrılmıyo muyuz karı resmen bunu kontrole geldi..
Tuttum bunu hadi dedim gidiyoruz eve konuşcaz..çıktık ordan..atladık taksiye hiç bişey konuşmadan geldik eve..
Bu götümün dibinde özürdiliyor 500 kere..ben salak gibi buna karşı koyamadım mıç mıç mıç olduk biz bunla yine...aradan 15 dakika falan geçti bunun telefona msj geldi..''maskeliyle ayrılcağınızı ne zaman ona söyliceksin'' hassiktir ben bunu bir gördüm işte o zaman var olan bütün deliklerimden ateş fışkırdı..resmen cinnet geçirmek neymiş o zaman anladım..
siktir git bu evden bi daha sakın gelmeee!! dokunma bana!! git o karıya bekliyodur seni orda!! yaklaşık 84 tane falan küfür saydırdım buna kovdum sonra defoldu gitti mal!


Aradan bi kaç gün geçti herifin msjıydı aramasıydı bitmiyo öldürücem elimde kalıcak ama aşığım ya ben hala aptal ben bu görüşelim konuşalım falan dedi kabul ettim bende..
boğadan alcak beni saat 13.00 te hiç unutmuyorum,bir yerde oturup konuşcaz..
ben gittim her zamanki dakikliğimle ordaydım 1de baktım bu beyinsiz yok!! şimdi aramakta istemiyorum gururluyum ya..bekledim orda yarım saat falan..45 dakika oldu hala yok..aramaya karar verdim...dıt dıtt açan yok sikicem! aradım aradım belki 30 defa beyfendi de uykulu bi ses açtı..uyuyakalmışım..ulan göt bu ne rahatlık pezevenk siktir git..ama diyemedim bunları..tamam çabuk gel bekliyorum..herif geldi zaten umru değilim gayet kahvaltı yaptı..bende onu izledim..tüm bunlara rağmen ben barıştım o itle tekrar kafama sıçayım ne salakmışım..ama ananemin bir lafı vardı sanırm şuydu: tarlaya ektim koza,ananın yazısı kıza! cuk oturdu dimi aynı annemin kaderi işte...

2 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

ed dedi ki...
11 Ocak 2011 12:35

ya hani sen oraya bi fotograf eklemissin ya yaziya onu nerden buldun:S bunu nie soruosun dice haklisin,ama cidden ciddi bi durum var da...neyse..:S:S:S:S cunku ben sanirim o 3ünü taniyorumda..ama tanimiyor da olabilirim yani kandirilmisda olabiliirimm:S

maskelinat dedi ki...
11 Ocak 2011 14:02

yook tanımıyorum,bi fotoğraf sitesinden buldum,ben de tanımıyorum kendilerini ama hoş olup :)

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.