Otobüs yolculuğu laneti!

 Dün yola çıkmak gibi bir hata yaptım,  bu hatayı,servise binmek için gittiğim belediye otobüsünde anlamalıydım, bir durakta duruyor 3 kişi 10 bavulla biniyor..ikinci durakta duruyor 2 kişi 8 bavul..tamam abarttım ama öyleydi..
Gittim abicm bindim servise,zaten öğrenci kaynıyor, alla allaa otogar var ya resmen salı pazarı,yani deseler ki disneyland e beleş yolculuk var ancak bu kadar insan gelirdi..
Şimdi ben acayip gözlemci bi insanım,etrafımdaki olan olaylardan, kim ne giymişe kadar hepsini hafızaya atarım...şöyle klasik milleti bi kestim ki amaan amaan gel şimdi sohoya gidicez desen ve gelse o senle inan kıyafeti yadırganmaz..ya bunların hiç akılları yok..
Ben gayet eşofman altımı giydim üstüme bi tshirt bide hırka ohh kebap...rahatım abi uğraşamam bu kevaşeler gibi..koca bulmaya mı yoksa ailelerinin yanına mı gidiyorlar belli değil.. 
Bindim otobüse koridor tarafındaydım zaten lanetlerim olsun,bilseydim hiç alır mıydım o numarayı,,bekliyorum yanıma nası bir tip gelicek diye..bekle bekle yok, bi an oohh bunların hepsi kucak kucağa otururken ben ayaklarımı uzatır mp3 dinleye dinleye giderim yoluma derkeeen, ınnnn ıınnn ııınnnnnnn bi gudubet yaklaşıyor ki anladım o olduğunu zaten, tipik uyuz öğretmen modeli; krem rengi sedef oje, saç baş dağınık ama fönlü,kenafir gözler, gudubet bir bakış, uzun pardesü...''geçebilir miyim benim cam kenarı çünkü''. ee yok cam kenarı benimki sanki ben zevk için koridorda oturuyorum ve pat diye geçti karı.. bir türlü de sığamaz mı sana, çantasını yere koyuyor olmuyor, kucağına alıyor olmuyor, torbasından yastık çıkardı onu omzuyla cam arasına sıkıştırdı..bende salaktayım,izliyorum...koridorun öbür tarafında iki karı paso dedikodu yapıyor,çakma sarışın tipleri bi görsen,altımdan girip üstümden çıktılar zaten..bende otobüsün cool kızı,ders notlarımı çıkardım kulağıma taktım mp3 dinliyorum..kimköpeksem!
 Şöyle gözüm ön taraflara takıldı..bir tane yine öğrenci muhtemelen de yeni 1. sınıfa falan geçmiş,hemen bir sevgili yapmış atmış onuda cam kenarına...herifin bir de kesin ilk kız arkadaşı olcakki,götünü otobüsün tavanında gördüm resmen..televizyonun sesini kıstırıyor,bir şeylerden şikayet ediyor,koltuğunu birazcık yatıracak aşağı doğru,arkasındaki kadınla bir konuşuyor sanki kraliçe elizabethle konuşuyor sanarsın..''hihi kusura bakmayın,rahatsız olmazsanız eğer koltuğumu yatırabilir miyim biraz''.. pezevenk yanında o karı olmasa nahhh böle konuşurdun sen...zaaartttt diye indiriverirdi koltuğu kadının ağzına ağzına.. bu heriflerin sevgililileri yüzünden götleri gökdelen harbi diyorum karı milleti olarak sümük atılmıcak heriflerin götlerini kaldırıyoruz abicim sonra uğraş dur...acayip deli oldum orda,çocuğa ağız burun dalasım geldi...
Hani yolculuk insanlarının bir psikolojisi vardır,herkesi bir süzerler,bizim otobüste kimler var bileyim de molada otobüsü bulmak kolay olur mantığı..bu bir alışma sürecidir aslında..uyum yani..o zaman, yaklaşık kahve,çay,kek dağıtımından sonra ışıklar kapandığı zamandır..insanlar, aslında o zamana kadar bilinçsizdir,yaptığı hareketler olsun,konuştukları hepsi bilinçsiz ayrı kafa yapılan davraışlardır..işte benim yanımdaki gudubet bu insanlar tribinde,ne yaptığını bilmiyordu,oraya bakıyor,buraya bakıyor,bi ara cep telefonuna sardı, çocuğunu mu arıyor anlamadım zaten,yok muavinden varış saati öğrenmeler,telefondakine sölemeler falan gayet bilinçsiz yapılıyo bunlar..sonra bu tipler yanındakine sarar,bu da ben oluyorum, ama yüz vermediğim için yapamadı,yani konuşamadı ama şunu yaptı, elimi sol yanağıma koyuyuorum oda aynısını yapıyor,telefonuma bakıyorum mesaj falan var mı diye,çıkarıyor oda bakıyor..zaten nefret ederim birinin beni taklit etmesinden karı bunları yaptı durdu ışıklar kapanıncaya kadar..
Zıbarıp yatın misali ışıklar kapandı..yattık biz....bak harbi yattık,önümdeki yavşak koltuğu götüme soktu resmen,pezevengin kafasıyla beraber uyuduk,salakta geçiniyor bide gerzek,götüm götüm indiyor koltuğu,o indiriyo ben indiriyorum,arkadaki herifte çok çekti benden o yüzden,molaya çıkarken bi gördüm bildiğin balerin gibiydi bacakları açmış iki yana öyle uyuyordu..
Ben savaş halindeyken öndekiyle, hafif yollu kulağıma bir kükreme geldi, müzikte çalıyor ya meğer ondan bu kadar hafifmiş, yanımdaki abla bir horluyor ki aman amaan,bi de karı dönmüş bana götünü,yaslamış sağ koluma...kadın öyle bir uyuyorki yedi yıldızlı yelken otelde uyusa böyle rahat edemez,utanmasa osura osura uyurdu..bir de şey yok mudur yaa hani horladığını uyurken anlar,öksüre öksüre uyanır böyle hahaha ona bitiyorum işte,aslında ben horlamıyorum boğazımda gıcık vardı o ses ondan demeye getiriyor..gel gör ki ben, bildiğin önümde kafa,sağımda göt birlikte yolculuk yaptık...sinirden migrenim tuttu yemin ederim...uyuyamıyorum birde,tam dalıcam uykuya öndeki koltuğu iyice yaklaştırıyor,tam diyorum bu sefer uyudum arkadan piçin teki ışık açıyor..yok yani uyku uyuyamadım,otobüs lanetim var benim kesin ondandır...

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.