Arka-daş!!

kaç gündür içimde hayvani bi yazma isteği var,ama bi türlü yalnız kalamıyorum ki kafamı toparlayıp yazayım..ooff bi sürü olay oldu bunları tekrar edip yine canımı acıtmak istemiyorum olan erkek meselesi de değil ha..bildiğin kız meselesi..
bugüne kadar benim hiç sürekli bi arkadaşım olmadı..hepsi gelip geçiciydi..hep bi dostum olsun onla herbi boku paylaşayım içelim sıçalım demişimdir ama yook abi en çok kazığı ben bu hatun milletinden yiyorum ya..hani derler ya savaşların olmasının tabanında hep hatun milleti yatar falan diye benim de bi arkadaşımın olmamasının nedeni hep bu hatunların sevgilileri yüzünden abicim..
ben çok doğru söylerim paat diye lafımı da esirgemem..hakkaten de doğru söyleyen insanı pek sevmezler ya..
ortaokulda bi arkadaşım vardı..bunu lise dönemine kadar sürdürdüm nası oldu bende bilmiyorum ama..lise 2 yada 3 te yine bitti..ne o sevgilisinin yalan söylediğini söyledim ona bu hatunda farkında bu yalanları görüyo ama kör müdür nedir kabullenmiyo,salakta..kıza diyorum ki bak böyle böyle bu herif sana bunları yaptı,seni kandırıp duruyo abicm hala daha neyin peşindesin diyorum..yok ben onu seviyorum diyo..al götüne sok nooldu karı gitti bunla nişanlandı 1 sene sonra çocuğun abisiyle kızın ablası evlendi bide üstüne akraba oldular bunlar ayrıldı..e ben sana söylemiştim be karı olmicak sizden bi nane diye..yok dinlemedi gördü anasınınkini..
bu dediğim hatunlar yaklaşık 10 tane falan hepside aynı teraneden böyle mutsuz oldular..
yani yok söylüyoruz bak diyorum bu böyle olcak,bak kızım konuşma başına bela alıcan diyorum,hatun karakolluk mahkemelik oluyor..
he anlattıığım olaylar lise ergeni olayları da değil ha..beyinlerii mi kuş kadar yoksa hala 16 yaş kafasımı yaşıyorlar onu bilemicem ama ben de perişan oluyorum..
''ayyy ben seviyorum ona zaafım var'' bu ne abi bu ne biri bana bunu açıklasın allaaşkına..böyle bi dünya yok..herif konuşmaya bi başlar zannedersin Prens Charles tabi ben çakal hemen anlarım onun bi bokuma yaramadığını ama bu salak hatun milleti ayyy çok tatlı beni de seviyooo tribine girmezler mi!! al tabancayı dan dan dan vur götüne sussun kalsın..
istediğim sadece bi arkadaştı..

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.