Elime geçeceksin hiç şansın yok!


Kazık yedim,yine,yeni,yeniden..ortalarda o yüzden yoktum..çok fena oyuna geldim öyle böyle değil.

Bu herif kapıma ha geldi ha gelecek diyordum ya hani,nah geldi işte,gelmediği gibi beni fena oyuna getirdi yanındaki küçük kevaşeyle.

Olayları anlatayım hemen, adam  evime gelmeyi kabul etmedi ilk önce,çünkü benden akıllı gelirse olay çıkartırım,apartman ayaklanır biliyor adı gibi.

En sonunda bir yerde karşılaşacakmışız gibi yapacaktık aracılar öyle karar aldılar, bir buluşalım diyoruz,yok adam çindeymiş,yok bu cumartesi buluşalım diyoruz adam bakıyoruz polonyada, herif zannedersin sabancının torunu. Yani bir türlü buluşamadık kısmet olmadı, vardır bir hayır dedik,dilimizi götümüze soktuk oturduk. Oturduk dedik ya illaki birşeyler yapcaz, bende ne yaptım her erkeğin yiyeceği türden bir tane rus hatun profili oluşturdum facebooktan ne de olsa rus, ekler diye düşündüm gayet kendi halinde zavallı bir rus kızın fotoğraflarını çalarak,harekete geçtim,tabi salak gibi işlemleri başlattıktan birkaç gün sonra ekledim malı,tabiiki tuzağıma düştü. Herif nasıl bir abazaymış arkadaş ya, bu kızın ilişkisi yok durumunu beğenmeler, yok fotoğrafların altına yorumlar yapmalar, mesaj atmalar böyle bir şey yok abicim. Bir kere heriften bir kez daha nefret etmeme neden olacak hareketleri tamamlamış bulunmakta, böylece hiç şansı kalmadı piçin.

Tabi ben sadece bu gerzeği eklemekle kalmadım,eski sevgililerimin hepsini ekledim,hepsi kabul ettiler ama ne yazıkki en abazası bu herif çıktı anacım.

Günlerden bir gün, bu böyle bir dert bir keder,eklediği videolar yok efendim iletiler falan aha dedim yavrum beni özledi o yüzden böyle kederlendi, hasretinden kıvranıyor,hani bir türlü buluşamadık,konuşamadık ya pişman da hani ne yapsın acısıyla başbaşa vakit geçirsin diye bende haline üzülüyorum malın, bir yarım saat falan geçti neymiş derdi bir şey yazsa anlayacağım kendimi bellide etmek istemiyorum hani şüphelenmesin diye, bir baktım ki ilişki durumunu ilişkisi var yapmaz mı,ben hala olayı anlamaya çalışıyorum, karar verdi bak diyorum, elini ayağını çekti bu işlerden o yüzden böyle yapıyor,hani benlede buluşcak ya benim için yaptı bunu diye gereksiz üstüme alındım ve haliyle götüm kalktı derken arkadaş bir rus hatunla ilişkisi var yaptı.

Canıım ne demiştik benim için yaptı dimi nahh! O yanındaki küçük orospunun herşeyden haberi vardı abi beni oyuna getirdiler hemde fena halde, ama kendimi en azından üstlerine düşmedik diye avutuyorum çok fena action olacaktı hayatımda ama ben göte getirildim resmen.

Şöyle bir şey daha var o herif ayağıma kapanacak bak görürsünüz! Na buraya da yazdım!

2 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

French Oje dedi ki...
19 Nisan 2011 08:01

ahahahahhahahahaah
çok piçmiş lan!
ahahahah
ya kıyamam sana.bu erkeklerin hepsi ölsün.

maskelinat dedi ki...
19 Nisan 2011 09:01

toplarını kesicem onların.gebersinler piçler! :D

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.