Koynumdaki kaşarlardan biri..


Liseye başladığım ilk gün,süper lise ya hani hazırlık okuycaz falan çok heyecanlıyım,girdim sınıfa oturdum böyle ortalarda bir yere,herkese bok atıyorum yanındakine falan ay şuna bak ne giymiş böyle mi gelinir okula,yok şuna bak eteği bileğinde abi falan,bi yandan da kendime “kanka potansiyeli” arıyorum ki yalnız kalmayayım diye..kestirdim kendime ilginç gelen siyah kıvırcık saçlı ama küt böyle saçları,gözleri sürmeli falan bi kız,ilginçte bi tipti..taktım bunla kanka olcam diye,kitledim kıza,ne bok olursa yanında bitiyorum..kızın adıda böcek oluversin öyle kara kuru bişeydi zaten bi sikime yaramaz asalak bir tip..tabi bunu başlarda anlayamıyosun..

Günler geçiyo kızda bana yapışıyo artık mıçmıç vaziyetteyiz öyle böle bi samimiyet yok ama,nerdeyse aynı kaba sıçıcaz sıçtıımızıda yicez..kız bizde kalıyo,haftanın 3-4 günü hep bizde ama gitmiyo bi yapıştı bi yapıştı…karı sürekli evden kaçma modunda ama..evlerine gidiyoruz bir kere onlarda kaldım..babası sürekli bağırıp çağırıyo,hep bi sinirli kız evin tek çocuğu anasıda babasına bunun ağzına sıçıyolar,kızda haklı olarak evden kaçmaya bakıyor..biz bunla götünden yapışık ikiz gibiyiz..kıyafetlerimiz aynı yok dinlediğimiz müzik aynı falan..günler geçtikçe bi gariplikler hissediyorum..böyle fazla dikkat çekmeye çalışıyor kendi çapında bi kıyafetler alıyo palyaçoya benziyo böcek o yüzden de bahariyedeki herkes buna bakıyo çünkü çok komik duruyo zaten götten bacak bişey aldığı bi sik üstünde güzel durmuyodu… 

Bunun bide erkeklere olan ilgisi öldürücek beni ama..bende nefret ederim hangi erkeği bulsa yapışan kadınlardan..hani birini bulur daha bi bok yoktur aralarında karı 283767829837 saat msjdı telefondu çocuğa kitler,e herifte bu kız eyvallah her türlü ayara gelir diye buna yapışır buda kendini dünya güzeli zannedip götü marsa uzanır..hah işte benimde başımdaki bu abi  bi kere erkeksiz duramıyo…ya diyorum kızım biraz dikkat et bak başına bişey gelicek, umrunda değilki dayasın birine götünü tutarsa herif alır onu eyvallah buda evden kaçmış olur..

Neyse bunun bi yerinde bişey olmuş doktora gidiyodu,aile doktoru,hatta babası falan tanıyo bunların hep gittikleri bi doktor..doktor dediğim adam 70 yaşında,bide bu herifin bi oğlu var 35 yaşında..

Bi gün sınıftayız,karı sürekli biriyle mesajlaşıyo,alla alla diyorum bu böcek bu aralar boştaydı hayırdır falan derken..ne iş abi dedim..hiiçççç yaptı ergen bana..kimle mesajlaşıosun sen dedim..doktorun oğluyla dedi..alla alla…eee dedim..bu akşam yemeğe çıkcaz biz dedi..neeee????

Böcek 15 yaşında herif 35 yaşında bi kere herifin çıtır kız sapkını olduğu belli oldu…ben şok kızım yapma etme dinlemedi tabi orospu…hayır işin garibi beni alet ediyo..annemlere sizde kalıcağımı söyledim haberin olsun…annesi gelse eve bu bizde değil yemin ederim aya tekmeler bunu..

Bunlar böyle bi kaç kere buluştular falan,böcek bana herifin evli olduğunu çocukları olmadığını karısıyla hiç iyi anlaşamadığını boşanma arifesinde olduğunu falan anlattı…
Benide götürdü herifin yerine..anaaamm tipi bi gör bi kere iğrenç,bok gibi zengin ama o tiple ııh hh mümkün değil,bi kere ben o karının ağzına sıçayım nası böyle kör olabildi…herif 1.50 boyunda saçları beyaz,hani kırlaşmış falanda değil..ağzından iki kelime çıksa birini zor algılarsın öyle bir tip…

Bu arada benimde o zamanlar yine her zamanki gibi evlenicez gözüyle baktığım bi boka benzemeyen bardak altı gözlükleri olan kaykay yapan falan leş bi sevgilim var oda öss ye hazırlanıyor,ona böyle anlatıyorum ama çocuk nası hayal ediyosa artık ses etmiyo…
Günlerden bi gün kız geldi okula..dediki maskeli bugün ben doktorla buluşcam,onun evinde yemek yicez,sende kaykaycıyla buluş,benim işim bitince sana haber veririm size gideriz olur mu iyi dedim olur..hay kafama sıçayım ne olur diyosam…

Biz buluştuk kaykaycıyla,ben çocuğa patladım,bu nası bi orospuluktur bu karı ne yapıyo çok sinir oldum benide alet ediyo her bi bokuna artık anneme herseyi anlatıcam yeter gitsin bu karının anasıyla babasıyla konuşsun,bağlasılar kızlarının tasmasını falan çocuğu kurdum kurdum durdum…buda kuruldu tabi kıza,bi görse herifi asıcak çükünden..bir kaç saat geçti buda öss ye hazırlanıyo garibim bana dediki maskeli üzgünüm ama benim gidip test çözmem lazım..iyi dedim benide at adamın kollarına git sende dedim…bu beni bıraktı adamın evinin olduğu yere,bi de adam beni almaya çıktı mı kapının olduğu yere buda gördü adamı bi düştü alt dudağı görmen lazım bildiğin köfte oldu!

Anam ben gittim adamın evi bildiğin böyle bodrum katı gibi bişey bi salon göt kadar,bi yatak odası bi banyo bide 2 metrekare mutfak var,yatak odası dediğim bi tane yatak var zaten başkada bi sik yok orda..yerde yer minderleri bi sofra kurulmuş bunlar içiyorlar şarap falan.anaammm ortamı bi hayal et ya kendimi resmen orospu gibi hissettim orda,kızın halini düşün kendinden 20 yaş büyük adam öpüyo sarılıyo beline ıykkk kusucaktım orda,ben artık oturduğum yerden kalkamaz oldum o minderlere gömüldüm resmen,düşünüyorum orda ya kapı çalsa bu herif başka bir arkadaşını daha çağırmış olsa orda iki tokat pat yerdeyim bi uyanıcam tecavüz etmiş bana falan alla alla öleyim daha iyi..benim bakireliğim 930348 yaşındaki bi herife mi gidicek diye düşünüp duruyorum orda,kıza dedim ki böcek gitmemiz lazım annem eve geliyomuş çok kızar bizi göremezse falan diye başının etini yedim bunların,ben artık ama karar verdim kızın ağzına sıçıcam eve gidince kovucam hatta..

Bunlar bi afra bi tafra sevişemediler ya,bana tavır alıyorlar sanki orda ben otursam sevişeceklerdi ya.. bu sırada benim kaykaycının içi hiç rahat değil adamıda gördü gözü tutmadı nası 5 dk da bir arıyo beni hadi ne zaman evdesin gidince haber ver falan…bi yandan o bi yandan tecavüz edicekler bana diye diye geldik eve…kıza hiç ses etmedim o gece..
Ertesi gün anneme anlattım içim hiç rahat değildi çünkü her şeyi anlatmam lazım ya anneme,bir bir bir söyledim,annem kıyametler koparıyor evde,ben biliyodum yok bu kızda bişey var maskeli diyodum sana,yok bu kız evlatlık,babası üvey,babası onu dövüyo kız evden yüzden kaçıyo falan bin tane şey söyledi bana,hemen kesiyosun o kızla arkadaşlığını annesini arıyorum ben hemen diye,aradı annesini valla,demişki kızınız hakkında görüşmek istiyodum sizle demiş,annesi tamam demiş,4 ay sonraki veli toplantısında görmüş annemi hiç bişey demeden uzaklaşmış,insan bir merak eder dimi ya…

Hatunla o günden sonrada harbiden konuşmadım,947738 tane kavga ettik saç baş birbimize girdik,o hala orospuluğundan vazgeçmedi,bende elimi ayağımı çektim..
O yüzden bu kızda tarihe koynumda beslediğim kaşar olarak geçti işte…




PS: Keşke koyduğum resimde fiyat falan olmasaymış dimi? 

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.