''Öyle bir geçer zamanki'' bizden de geçti..


Bir özelliğim vardır,yaşadığım kötü olayları daha doğrusu unutmak istediğim şeyleri çok kolay shift+delete yapabiliyorum. Arkadaşlarım bazı şeyleri hatırlatırken bana,baya bir güçlük çekiyorlar. Maskeli şöyle bir olay olmuştu hatırlıyor musun falan derler ama ben yook kesinlikle hatırlamam.. çok nadirdir bir şeyleri hatırladığım.. bu anlatacağım şey de hatırladıklarımdan biri :

Güzel bir semtte oturuyorduk, bir sitede,15 er katlı 3 bloktan oluşuyordu, arkamızda park falan vardı kocaman.. mutluyduk yani ben öyle zannediyodum mutlu olduğumuzu,ailece...

Babam eve geç gelir,bende hep işten dolayı zannedirdim, çünkü bir büro açmıştı,yanına bir kız almıştı amcamla ortak işler yapıyorlardı,geçinip gidiyorduk..babamın evde olduğu akşamlarda eve telefonlar gelir,babam odaya kapanır saatlerce çıkmazdı..ben ve kardeşim olayların pek farkında değildik,özellikle de kardeşim..bir akşam babam yine evdeyken eve telefon geldi ben açtım, çünkü telefonun olduğu yere yakındım..alo maskeli diye bir ses geldi..ses kadın sesiydi ve akşam geç saatlerdi,babamı istedi..ses çok tanıdıktı bu babamın yanında çalışan hatundu bir kere onu ayırt edebilmiştim..bu hatun 25 yaşlarında,uzun bacaklı,kıvırcık saçlıydı..aklımda bu kadarı kalmış ama gençti o zamanlar,güzeldi de..babam telefonu aldı yine odaya kapandı ve saatlerce çıkmadı..nedense bu telefonlar olduğu zamanlar annem gözümün önüne gelmiyor, ya yoktu ya da biliyordu ve bizi oyalıyordu..babam ne zaman akşamları evde olsa bu kadın arayıp duruyordu,artık babama normal bir telefon gelse bile o hatun olduğunu düşünüyordum..

Günlerden bir gün babam iş yerini kapadı ya da biz battık,çünkü babam iki eliye bi siki doğrultamayanlar takımının kaptanıdır..iş yerini kapadı ama bu herif ev de değil,tamam iş arıyor falan ama akşamları ne bok yemeye gidiyor...bir baktım ki bir gün babam artık eve nerdeyse uğramaz olmuş..ben tabi şüpheleniyorum acayip bir şekilde ama babam o benim ya diyorum bizi bırakıp gitmez kesinlikle..
Babamın yine evde olmadığı zamanlardan biriydi..annem eve tüp yada su sipariş etmiş,kapıda tüpçüyle annem muhabbet ediyor her zaman olduğu gibi :

  • Hayırlı olsun abla taşınıyorsunuz he?
  • Hayırdır sen nerden biliyosun?
  • Abiyi aşağıda mimoza sitesinde gördüm,tüp istedi oda benden ondan söyledim.
  • Bir tanıdığımızı yerleştiriyoruz oraya, eşim o yüzden orada. (annem ya zeka pıtırcığı,hiçte çaktırmaz anladığını)


Evet,annem anlamıştı...bende ne sinsiyim her şeyi dinliyorum..gel gör ki annemin ne yaptığını o günden sonra bilmiyorum ama bildiğim şeylerden  biri babamın evdeki televizyonlardan birini büro açtım diye götürmesiydi..o çok koymuştu bana..kadının babamı aldığı yetmezmiş gibi birde bizim evimizden eşylarıda yavaş yavaş söküp götürüyordu,babamı aldın,ailemi aldın,bırak ya o eşyalarda bize kalsaydı bizimdi onlar bizim.. (bu da beni beni bihterini gibi bişey oldu :P)

Ama ne oldu o eşyalar geldi, hem de birkaç ay sonra,babam yaptığı aptallığın farkına vardı,çünkü kadın yüzünden evimize hep hacizler geldi,borç içinde 3lü salto yapar duruma geldik,ve o çok sevdiğim hiç gitmek istemediğim evden taşınmak zorunda kaldık,o evi satıp daha kötü bir semtten ev aldık..ama karı hala daha peşimizi bırakmıyordu resmen hem asalak hem bela hem dadangaç..

Sanırım orta 3 teydim ..o eve taşındığımızda. Bizim önceden oturduğumuz yerle alakası yok o kadar nefret ediyordum ki oralardan kaçmak istiyordum.. bok gibi bir apartman,bahçesi yok parkı bile yok,üstelik 3 katlı ve merdivenle çıkıyorduk…babam işsizdi,sürekli evde,hiç dışarı çıkmıyor,bir şeyler için çabalamıyordu,bu durum benim canımı acayip sıkıyordu,ulan diyordum kendi kendime üni mezunu adamsın gir bir yere çalış,çabala ya bir şeyler için.. babam biraz fazla gururlu,biraz da asosyal biridir,iletişimi insanlarla pek iyi değildir.( Maşallah karı kısmıyla pek iyi ama).. o yüzden hep aynı triplerdeydi yok ben başkasının yanında çalışmam, kimseden emir almam,kendi işimi yaparım diyip duruyordu.. bu durum evde acayip sorunlara neden oluyordu,bir erkeğin evde oturması iki taraf içinde hem sıkıcı hemde zordur,sabır ister üstelik..

Babamın annemi aldattığından haberim vardı,tabi annemin de vardı.. ama konu kapandı oldu bitti diyorduk..

Günlerden bir gün eve geldim babam telefondaydı yine!! Yanına oturdum, o hala telefonla konuşmaya devam ediyordu, üstelik çekinmiyordu,kaçmıyordu,odaya kapanmıyordu..
Kurtulmak istedim o an öldürmek istedim onu,o kadın yüzünden biz taşınmıştık,o yüzden benim ailem artık yoktu ne yaptın baba..
Günler geçtikçe babamın evde olma olasılığı azalmaya başlamıştı yine,aslında ben o zamanlar seviniyordum çünkü babam evde yoktu,daha rahattık,sürekli evde,canı sıkılıyor diye bana ve kardeşime sarıp durmuyordu annemle kavga etmiyordu,evde kimsenin canı acımıyordu,annem evi terk etmek zorunda kalmıyordu,ev de bağırış çağırış yoktu daha huzurluyduk, babam o genç kızın yanındayken..
Bir akşam babam yok evde,gayet sessiz dingin huzurlu bi akşam annem kendine bir kadeh rakı koymuş kadın keyiflenmiş demek ki,bir yandan televizyon izliyoruz bir yandan anne-kız muhabbetleri yapıyoruz…derken zııırr zıırrr telefon :

  • Ne zaman boşanıyorsun?
  • Ne diyorsun sen be?
  • Ne zaman boşanıcaksın artık yeter!
  • Sen nerdesin bakayım söyle bana?
  • Dıt..dıtt..

Annem kapadı telefonu nası ağlıyor,anne diyorum boşa bu adamı boşa ya!! Ya o karının yaptığı resmen cinayet sebebi resmen..annem üstüne ne geçirdiyse artık, gidecek çakal hatunum benim babamın nerde olduğunu biliyor tabii..gitmiş annem kıza,ağzına bi güzel sıçmış,o adam senin ancak baban olabilir,buradan ağzını silip kalktığında benim yanıma gelicek yine gibi şeyler söylemiş,anlattığına göre annem o yeri terk edip çıktığında babam altında boxerla sokaklarda annemden özür dileye dileye koşuşturuyormuş,annem taksiye bindiğinde babam kapıyı tutmuş kapamasın diye,annemden ise tek cümle çıkmış: Sabah gel, bavulunu topla ve hayatımızdan git…

PS: Hala evliler,annem affetti mi bilmem ama babam annemin peşinden bir dakika ayrılmıyor,şimdi hasta ve ona annem bakıyor..

2 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

ed dedi ki...
24 Ocak 2011 00:36

bunu okurken benim kendi hikayem geldi aklima 18ime geldim aradan 7 8sene falan gecti ben daha en fazla 3kisiye anlatabilmisimdir nedense babamin yaptigindan ben utanc duyuyorum..annemde bosancakti sonra bosanmadilar ama o affetmedi zaten bende affetmedim oylesine yasayp gidioruz garip bi sekilde...hayat ne garip ve acimasiz haketmedigimiz acilari yasatiyo bize hemde bi baskasi yuzunden..

maskelinat dedi ki...
27 Ocak 2011 03:21

bende babamın yaptığı şeyi kabullenmiyorum affetmiyorum da,biliyorum pişman olacağım şeylerde yapıyorum,babamdan 1 adım uzakta durmak gibi,bu yüzden keşke diyeceğimi de biliyorum,ama çok seviyorum işte,babam sonuçta..ve artık düşünmek istemiyorum..o başkaları da var ya ölsün!

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.