Dünya malı götüne kaçsın,amin!


    Ya dün ben otobüse bindim gece eve dönüyorum,acayip kalabalık yediğimin otobüsü,tıklım tıkış gidiyoruz,gecenin bir yarısında bindiğim için erkek yolcu sayısı fazla tabii,herifler içmiş içmiş binmişler,bende küçükken böyle otobüstü minibüstü acayip tacize uğradığım için hemen götü kollamaya meyilli oluyorum,hatta mümkünse bir tane kız bulayımda ona götümü dayayım diye fellik fellik karı arıyorum yaslanacağım..hee bulamadım mı kız o zaman otobüsün orta boş kısmında hemen pencerenin olduğu kısımda boş bir demir arıyorum ki arkayı sağlama alayım..gel gör ki dün bindiğim otobüste götü hiçbir yere yaslayamadım..duruyorum ayakta..yerimde,tam o ortadaki boşluktan sonraki aranın başı,demire de tutundum mu yanımda da kız var ooh rahatım..ama göt kontrolünü de elden bırakmıyorum paso arakaya sağa sola ne olur ne olmaz diye bakıyorum..karşımada cama dayanmış bi adam gözler kayıp kayıp gidiyor,adam 50 yaşlarında kitledi bana,bakıyor da bakıyo,en uyuz olduğum şeyde bu gece yarısı otobüslerinde oturan erkekler madur kızları görüpte görmemelikten geliyor ya işte o,herif oturmuş görüyor o öküzün baktığını ama nası salakta anlatamam,ulan pezevenk görüyorsun işte yer versene genç bi çıtır olarak dallamaların arasında kalmışım,diye düşünüyordum ki adamın ayağının sakat olduğunu gördüm,utandım bu düşüncelerimden..
neyse dedim bu öküz illa bi yerde inicek maskeli sabret diyorum içimden,ama herif yook bakıyorda bakıyor,”allahımmm hareketlenme oldu adam inicek galiba ohh be” dedim..herif baktım orta kapıya doğru yola koyuldu. “allahım nolur sürtünmesin lütfen gecenin bu saatinde nolur şöfor abiii fren falan yapma” ben böyle içimden 2032 kere dua ettim adam orta kapıya doğru yaklaşana kadar..neyse işte herif yanıma doğru geldi,bir baktım sağ tarafımda ayakta ortada duran çocuğa laf etmeye başladı öküz “arkadaşım çek çantanı burada bayağn var ona çarpıp duruyor” lan it herif sen nerden gördün,o çocuğun çantasıyla aramda 2 metre var nerdeyse..herif beni bir sahiplenir oldu ama nası korkuyorum,herkeste bana bakıyor ne iş,vay orospu sende iş attın dimi herife gibilerinden bütün gözler bende anasını satayım..adam sardı çocuğa “ne o altın mı elmas mı var çantanın içinde çeksene o çantanı”..çocukta garibim hiç bir şey diyemiyor adama tırstı mı noldu..ben önüme bakıyorum “yaa bırak sarhoş bu adam ondan böyle diye” millette bana bakıyor ya hani bozma kızım sen asilliğini muhattap olma gibilerinden ağız burun kıvırıyorum..anaa öküz herif bana bişey diyor galiba “dimi bayağğn” dedi..”ıııhh yoooooo” diyebildim korkumdan..adam hala çocuğa sarıyor çantasıyla ilgili bişeyler diyor..sonra yine döndü bana “özürdileriz diyoruz bayan hala yook diyor” dedi..be pezevenk sana ne,sana mı düştü beni korumak ben rahatsız olsam söylerim elbet..adama ben bişey diyemedim tabi çok korktum bide herkes bana bakıyor ya,toplum baskısı daha çok korktum anasını satayım,sanki ben bişey yaptım gibi de kendimi suçlu hissettim,valla o çocuğa “yaa adam sana laf söyledi de ben çantandan rahatsız olmadım,adam sarhoştu” demek istedim ama yine diyemedim..bende de böyle bir huy var ya,otobüste tecavüz etseler sesimi çıkarmicam..lan sınıfta bile hoca soru sorar bildiğimden eminim ama cevap veremem ya yanlışsa diye,ya rezil olursam hoca bişey söylerse diye..orta okuldayken de sınıfta parmak kaldırıp sorulara cevap vermiyorum ama sınavlarda en yüksek ben alıyorum diye hep kopya çektiğimi zannederlerdi..ulan halbuki öyle değil ben rezil olmaktan korkuyorum..

Her neyse bu tabi böyle ilk falan değil dedim ya birkaç kere böyle  tacizimsi şeyler başıma geldi..zaten benim gözümde en namuslu cici bebe bişey bile otursa yanıma sapık,illa ki bi yerlerimi ellemek istiyor bana göre..otobüste hep tetikteyim o yüzden göt kollamaca,valla böyle bir zırh falan olsa heriflerin bi yerleri değdiğinde elektrik çarpıp ölse,kafası gözü dağılsa,yada sadece çükü düşse falan ne güzel olur dimi..

Bi sabah yine otobüse bindim,otobüs bomboş,herifin teki geldi yanıma oturdu,anladım ki sapık,yoksa herifin ne işi var bomboş otobüste gelsin yanıma otursun,kucağımda spor çantası mı ne var,bacağımda bi dürtme bi sürtme hissediyorum,hay allahım dedim herif yapıştı bak,şöyle göz ucuyla bi bakarım ki herif tutmuş çükünü sıkıyor,gülsem mi ağlasam mı bilemedim bi an,hayır tamam sıkıyosun da niye abicm senin ne derdin var,çişin mi var anlamadım ki,bi yandan sıkıyo bi yandan benim bacağı dürtüklüyo hadi hadi der gibi,hayır şimdi karşılık versem şöle kalksam kucağına falan oturmaya kalksam ben daha hamle yaparken dünyaları boşaltır herif,tabi bana geldi gelenler,ama yine bişey diyemedim,hadi diyorum maskeli bişey yap herif seni sikicek bacağıyla burada ama yok,kalktım ben çantayı vurdum suratına gittim önde bi yere oturdum,ama nası kuruldum herife bi daha görsem ahdım var binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı,salak gibi geldim eve yastıkla yumruk hareketleri yaptım belki ertesi gün yine gelir oturur yanıma şöyle bi geçiririm suratına diye,neyse işte bu da böyle bi anı..

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.