Bi sussa,bi konuşmasa..



Özlemek istiyorum bazen,birini,birilerini ama sadece özlemekte yetmiyor,yanımda da olsun istiyorum,yanımda olsun,dursun öylece,sadece baksın, bi de sarılsın,sımsıkı hem de,öyle bir sarılsın ki nefes alamayayım, hatta bu yüzden başım bile dönsün,başımın dönmesi bile bana mutluluk versin..o olsun da, kimse olmasa da olur aslında…

Sevsin bi de,sadece öylece durmak,ya da sarılmak yetmez,ne o öyle gider oyuncak ayılarıma sarılırım onun yerine…çok sevsin,baksın gözlerimin içine, öyle bir baksın ki kendimi onun göz bebeklerinde göreyim hep,durayım orda aynı bir fotoğraf veya bir tablo gibi..

Bak ya oyuncak ayı demişken, bu eski sevgililerimin hemen hemen hepsi bana almıştır ha, tamam kendileri ayı bunu biliyorum,zaten bunu unutmayım diye alıyorlar,resmen odam oyuncakçı dükkanı gibi,her çeşidinden oyuncak ayı mevcut, bazısına oyuncak ayı aldığı yetmemiş gibi, üstüne birde bebek almışlar, ne demek bebek almak, senden çocuğum olsun istiyorum demek mi istemişler bilmiyorum yada sen bebek gibisin falan mı hiçbir fikrim yok,hatta çokta saçma eğer öyle bir keko düşünceyle bunu yaptılarsa..he onlar ne işe mi yarıyor yeminlen çoğunu yeğenlerime, yok onun çocuğuna falan dağıttım yine de duruyor durdukları yerde..hani odama bir girsen toys r us bok yemiş..

Şimdi onların arkasından da saydırıyorum ama, aldıklarında ağzımın götüme doğru bir kavis yaptığını biliyorum..herkesin söylediği gibi of ne salakmışım ya,çocukmuşum ya dediğimde oldu olmadı değil..

Bu yazıya böyle güzel başlayıp,sonradan sıçma sebebim,hiç romantik olmayışımdandır,ben bildiğin odunumdur çünkü anlamam romantiklikten bilmem neden..herif gelir bana şiir yazar mesela,lan burada ne demek istemiş diye dakikalarca düşünür,işin içinden çıkamazsam eğer anneme “anneeee yaa bu şimdi burada ne demek istemiş bi anlat bakayım” derim, o bana hiç bıkmadan usanmadan hatta “ne odunsun kızım sen,baban şiir yazar ben yazarım sen neden böylesin”  der  ve anlatır, ee anlattı anladıkta bu herife şimdi ne cevap yazıcaz derim kendi kendime..böyle bir durumda cevabı annem söyler yada bir arkadaşım öyle yazarım ne dedilerse,he annem ve ya arkadaşım yoksa gayet yavşak bir şekilde “:)“ bunu yollarım, bu arkadaş, gülüşten de anlayacağımız üzere gayet cıvık olup,aynı zamanda çok kurtarıcıdır benim için… bir keresinde hani anlatmıştım ya baya oldu o yazı Manken demiştim sanırım kendisine,bu herif bana bir şarkı yolladı,ama mümkün değil anlamam,yani bir şeyler anlatmaya çalışmış kendi çapında romantik olmuş ama bana göre değil o da zaten bunun farkında değil,ben naptım tabi anlamadığım için hemen o romantik ortamı bozmak zorundaydım, çünkü bende bir şeyler yazsam birilerinin yardımıyla bu sabaha kadar sürecekti,bende o yolladığı şarkı sözünün içinden en sikik böyle anlamsız atıyorum şimdi bir cümle “Derdimden anlamaz ben o yari neyleyim ”  gibi bunun üstüne kavga çıkarıyorum, ama herif bana “sadece dinliyordum seninle paylaşmak istemiştim” dediğinde ben yine “:)” yolluyorum,tabi bunu yollayınca adam,benden bir bok olmayacağını anlayıp ayı hediye ediyor sanırım zaten sonra da arkaya bakmadan dünya turuna çıkıyor,koşarak..

Ben şimdi anladım neden öylece yanımda duran, sarılan falan bir adam istediğimi, dikkat ettiniz mi bilmiyorum hiç konuşsun demedim,konuşmasın çünkü,o konuşunca ben de konuşuyorum,yani konuşamıyorum sıçıyorum desem daha doğru, herif bakıyor bu karı sikik bi boka yaramaz kaçıyor o yüzden de…

O değilde ben hakkaten birinin sarılmasını özledim, konuşsa da olur,sadece sarılsın,gidebilir de sorun değil zaten gidecek bunu biliyorum,yeter ki sarılsın,o konuşsun bende konuşmanın içine sıçayım,sonra da gitsin,aynı gidenler gibi..

6 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

French Oje dedi ki...
11 Aralık 2010 14:14

ya ben de sarılmayı özledim birine. sadece elini tutsam da olur hatta.

maskelinat dedi ki...
11 Aralık 2010 15:13

ahh ahh aynı dertten sende de var dimi hay ben böle :))

modafobik dedi ki...
12 Aralık 2010 11:42

baya koydu bana yazı ya.. insan sevgilisinden yeni ayrılınca, yaktın uleyn beni :/

maskelinat dedi ki...
12 Aralık 2010 12:34

hadi ya üzgünüm,canını yakmak istemezdim...
üzülme seni üzenleride öldürürüm benimkilerle beraber :))

éLLa Çiça dedi ki...
13 Aralık 2010 09:56

icimi okudun. halbuki o kadar da anlasilir degildir ic yazim ama okudun iste.

maskelinat dedi ki...
13 Aralık 2010 10:00

aa süper çok sevindim,sanırım bunu yapmaya devam edicem :) teşekkür ederim

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.