Bokum bile daha iyi



Günlerdir yazmadığımı fark ettim,daha doğrusu yazmakta içimden gelmedi,hala daha da gelmiyor açıkcası.

Günlüklerimde böyledir benim,bir yazmışımdır diğeri ondan 2-3 ay sonradır,1 sene sonra yazdığım bile olmuştur,işte böyle böyle zaman geçip gidiyor bense hala aynıyım,kaç gündür yazmıyorsam inan hayatımda bir şey değişmedi,yok biri olucak gibi hissediyordum falan ya yok öyle bir şey yanılmışım işte,bu aralar çok yanılıyorum,yanlış tahminler de bulunuyorum..

Son durumlar şunlar,

Enderden bir soğudum ki anlatamam,herifin telefonlarına dahi çıkmak istemiyorum,msn de çevirimdışı takılıyorum sırf muhabbet etmemek için,herif bir kitledi ki beni sorma ya,ne yaptın ne ettin diye arayıp duruyor paso,en son sende kalıcam dedikten sonra gerçekten soğuduğumu fark ettim ondan,evim de kalmaya çalışan erkeklere karşı garip bir huyum var,hepsinden nefret edebilme kabiliyetine sahibim, maskeli sende kalalım dedi mi yeterince darlanmama neden oluyor..o yüzden ender salağını hayatımdan siktir ettim,hiç aramıyorum ama hep arıyor bir tane gelen de akıllı biri olsun ya harbiden ruh hastaları buluyor beni..

Geçen gece bilmediğim bir numaradan mesaj geldi, ne yapıp ne ettiğimi soruyor,kimsin diyorum napıcaksın kim olduğumu diyor,bilmiyorum garip huylarımdan biride msnde yada sms attığında biri msj yazmasından tanıyabiliyorum onun kim olduğunu,bunuda tanıdım tabi,bana birkaç ay önce siktiri çeken pezevengin biriydi..ama yüzüne vurmadım o olduğunu ama adım gibi eminim kesin o..onun hakkında da ne yapacağımı bilmiyorum açıkcası,herifin amacının boş kaldığı, yada ağzına sıçtığım için sonradan çektiği vicdan azabının getirdikleri olabilir,ama şuan için salakta takılmayı düşünüyorum en iyisi bu,ilerde de ne olur bilmem..

Çok sıkıcı bir yazı oldu farkındayım günlükçüm iyi geceler de siktir yat zıbar demeni bekliyorum az daha dayan lan şurda yazmışım bir şeyler..

Kısacası hayatım bok içinde yüzüyor,bende sağıma soluma bulaşanları temizlemeye çalışıyorum,ama bir uyanıyorum ki her yer soru işareti,selamlar olsun..

2 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

ed dedi ki...
8 Ocak 2011 15:25

hep bi bok icinde yuzme durumumuz yok mu zaten.gelen siciyo giden siciyo yetmiyo geri de geliyolar..

maskelinat dedi ki...
9 Ocak 2011 15:46

vicdan azabi duyuyorlar yada intikam almaya calisiyorlar cozemedim,cogunlukla karisiz ,kizsiz kaldiklari icin geliyorlar geri,cinayet sebebi hepsi :))

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.