Yalnız zaman,yalnız insan



Bugün çok daraldım dersti okuldu falan,arkadaşa dedim ki hadi gel sinemaya gidelim canım film izlemek istiyor,o da kırmadı beni hadi len gel gidelim dedi,biz gittik bilet alıcaz kaçta girelim diye konuşuyoruz,yanımızda da bir kız bekliyor,bize bakıp bakıp duruyor..ben zannettim ki bilet sırasında,meğer öyle değilmiş tabi kız geldi yaklaştı “bende filme giricem,eğer sizde 18.30 seansına girecekseniz bir bileti sizle paylaşabilirim” dedi,gencturkcell olduğunu anladık,hala devam ediyor mu diye sordum "evet" dedi..ama biz 19.30 a gircez dedim, mahsun bir şekilde "tamam" dedi,her neyse anlatacağım şey bu değildi tabi..ben o kıza çok acıdım ya üzüldüm,yalnız başına olmasına, bildiğin birini arıyor,sadece biz de değildik bu,yan taraftakilere de gitti sordu..üzüldüm haline o an,ulan dedim ben bu kadar ottan boktan şikayet edip isyan ediyorum kıza bak filme girebilmek için arkadaş arıyor dedim,o kızın yerinde olmak istemediğimi düşündüm,hee şöyle olabilir kız tek başına film seyretmek istemiş olabilir aslında,var öyle tek başına bir şeyler yapmaktan zevk alanlar..ben mesela tek başıma olmaktan nefret ederim,utanmasam,benle sadece bakkala gelsin diye kapıcının karısına yalvarıcam,abla nolur benle bakkala kadar eşlik ediver diye..

O kız mı yalnız yoksa ben mi diye düşündüm, ilk önce hakkaten de kızın tek başına nası yalnız filme girmeye çaba harcadığını sorguladım…öncelikle onun tek başına olmuş olması beni üzse de belki kendi kendine bir şeyler yapmak istemiştir dedim…
Ben nası öyle olamadım ya,niye tek başıma bir şeyler yapamıyorum,aslında hep kendi ayakları üstünde durabilen kızım başkalarına karşı,lan bana kimse bir şey yapamaz,hiçbir erkeğin hükmünde olamam ben falan diye dolaşan biriyim, gel gör ki tek başıma yemek yemekten de fatura yatırmaktan da hastaneye gitmekten de nefret ediyorum,illa ki yanımda biri olmalı benim bu kız yada erkek hiç fark etmez..diyelim ki karnım çok aç ölücem,karşımda ki insan toksa, yemek yiyemem illa o da yiyecek yada içse de olur yoksa mümkün değil yiyemem,yani yiyemezdim diyelim,çünkü tek başına yaşayınca illaki yemek zorunda kalıyorsun..

Beş senelik ilişkinin de son bir senesi hep güçlü kızı oynadım ona karşı, ben kendi kendime her şeyi halledebilirim rolünü üstlendim,aslında öyle de olmalıydı,erkeğin hükmünde olmamalı bir kadın,ne bileyim ben fatura nasıl yatırılır bilmezken bir an da kendimi Tedaş kuyruğunda buldum,ona göstermeliydim çünkü tamamen kendimi teslim etmediğimi ona karşı… ondan önce ohoo ben hep “yaaa elektrik faturası gelmiş öder misin” diyordum,rahata bak sanki herif yapmak zorunda bunları,tabiî ki değil..ayrılcağımızı anladığım için hayatta yalnız da kalabileceğimi düşündüm sanırım,son sene “öder misin” yerine “ben öderim” demeye başladım,ve ondan sonra hep “ben yaparım”lar başladı..bu doğru bir şey mi inanın bende bilmiyorum,bazen aslında bunun çokta doğru olmadığını düşünüyorum..

Annem zaman zaman şöyle der “erkeğe ben yaparım,ben ederim demeyeceksin,eğer öyle dersen bu senin görevin olur.” Bu da çok doğru değil mi şimdi..ben yaparım ben hallederim dedin mi de görevin oluyor, “ aaa sen yaparsın hatun,geçen de çağırmıştın ya ustayı,durursun başında ne olacak” diyebiliyor erkek milleti..doğrusu erkeğe hep aptal kadını oynamak mı yoksa ben her şeyi bilirim oğlumu mu oynamak bunu bilemiyorum,ikisini de denedim hiçbir işe yaramadı,aptalı oynadım bi sikten anlamayan oldum,akıllıyı oynadım her bir boka atlıyorsun, erkekler çok bilen kadın istemezler dediler,o yüzden ortayı henüz bulamadığımı düşünüyorum,sanırım bazı durumlarda aptalı bazısında da akıllıyı oynamak gerek..ya da yalnız kalıp,bilet için arkadaş mı aramalı kendine..

4 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

TuTsİ dedi ki...
8 Aralık 2010 16:01

Demek ki çaresiz yalnızlar aslın da heryer de
Erkek milleti çok şey ister her istediğini vermemeli şımarık çocuk olur baş edilmez sonra,ne aptal ne akıllı olmalı

maskelinat dedi ki...
8 Aralık 2010 16:34

ikisinide denedim olmadı,acaba hem aptalı hem akıllıyı oynayan erkekte var mı :D

TuTsİ dedi ki...
8 Aralık 2010 16:40

Aptal olandan çoook var :)
akıllı, eh işte nadir
anne tarafından yetişmeye bağlı tabi.

maskelinat dedi ki...
8 Aralık 2010 16:46

bana aptal zamanımda akıllısı,akıllı zamanımda aptalı lazım sanırm :))

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.