Ayaaak beni neden yoruyorsun?



Dün ben, gece kafam güzeldi falan bi arkadaşta kaldım gidemedim eve,bu akşam çıktım arkadaştan yürüyorum,gayet saçım başım dağınık,doğal güzelim,makyajım da yok ne güzel..yürüdüm yürüdüm yürüdüm,otobüse bincem hatırladım ki kent kart lanetinde param yok..e cebimde de beş kuruş para yok malum,gideyim bankamatiğe para çekeyim dedim..şimdi ben yolda yürürken hep önüme bakarım,çünkü eğer bi çukurdu tümsekti falan varsa takılıp düşüp,ya da sendeleyip rezil olmayayım diye..

Geldim bankamatiğin önüne hafiften kafamı kaldırdım 2 kişi var sırada bekliyorum,he bu arada gözümde lens yok silüet olarak görüyorum milleti o yüzden kim var sırada fazla inceleyemedim,ama o beni incelediği için gördüm şahsen,baktım önümde biri bekliyor,biri değil o başka bişeydi,saçları 3 numara kirli sakal falan benim kalbim pıt pıt pıt atmaya başladı resmen heyecanlandım herifi görünce,allahım sana geliyorum dedim ya böyle bişey olamaz..bu telefonla konuşuyo falan dönüp bakıyo da bakıyo,ulan dedim nolur bir ekşın yapsa da bişey sorsa falan,sonra biz muhabbeti ilerletip “havada çok soğukmuş gel bir yerde kahve içelim” dese,sonra bi baksak ki “aslında sen ne kadar güzelsin böyle makyajsız doğal halinle,görüşelim bundan sonra” dese nolurdu ki hee nolurdu ama yoook he ben düşündüm orda iki dakikada,ulan diyorum acaba “yaa pardon ben para çekmeyi bilmiyorum bi yardımcı olabilir misiniz” desem herif bana “mal mısın kızım para çekmeyi nası bilmezsin” diyecek..ama şöyle olsaydı güzel olmaz mıydı yaa..”pardon kartımı sokamıyorum” desem yok bu olmadı o zaman da “ters sokuyosun gerizekalı” derdi eminim..bayılma taklidi falan mı yapsaydım acaba,üstüne düşseydim o zaman da kesin herifi sakatlardım,ama bayılsaydım da gözümü açsaydım yavruyu görseydim “iyi misiniz” deseydi bende mıymıy bi sesle “hı hı iyiyim,beni siz mi kurtardınız,çok teşekkür ederim” deseydim sonra herif bana “gideceğiniz yere kadar ben bırakayım yine yolda bayılırsanız birini sakatlamayın” dese “yuh öküz” derim suratına çakardım..”hihi bırakabilirsiniz tabiî ki” deyip yavruyu ele geçirseydim ne güzel mutlu mucuk olurduk ya amaaa yooooook işte yook bildiğin,parasını çekti siktirdi gitti pezevenk,ne o bende paramı çektim götüme baka baka yürüdüm gittim otobüse bindim eve geldim,hee bekledim mi para çektikten sonra arkamı dönünce onu görmeyi evet bekledim,ne vardı yani şu doğal halimle ayarlayaydım şu yavruyu..mutlu son yaşasaydık evimizde içseydik o kahveyi,hüsrana uğradım moralim bozuldu,zaten ayakkabıları kötüydü ama olsun be iyiydi yani…

O değilde bu erkek milleti harbi kız kısmına çok çektiriyor ya,hem dersiniz ki makyajsız kız yok bi tane doğal güzel yok,gözünüzün önünde fark etmezsiniz,ne vardı yani fark etsen tamam ayakkabıların gayet kötüydü,ama idare ederdik pekte bi önemi olmazdı bi saatten sonra..

Hakkaten yaa neyi düşündüm bak şimdi,istiyosa dünya yakışıklısı olsun benim için ayakkabısı kötüyse hele ki ayağı küçükse olmaz mümkün değil,acayip takıyorum bunu kafama ya,kesinlikle dayanamıyorum ve tiksinmeme neden oluyor bu durum,hani düşman ayağa bakar mı ne öyle bişey var ya,alakası yok yani düşmanlıkla,ayakkabı da ayakta ben çok önemli,fetiş miyim hayır değilim hatta iğrenirim ayaktan ama bir erkeğin ayak numarası büyük olmalı vücuda göre..

Bir keresinde bi herif vardı,biz bununla sürekli bakışıyoruz..tabi ben herife bakmaktan ayağına bakmayı unutmuşum nedense,gel gör ki bi dedim bakayım aşağı doğru,aman yaa bakmaz olaydım keşke hep bana yüzünü gösterseydi de ben o manzarayı görmeseydim,herifin boyu 1.80 se ayağı yeminlen 36 numara falandı herhalde,komik duruyordu yani..o yüzden heriften resmen soğumuştum bi daha yüzüne bakmamıştım kesin oda beni ruh hastası sanmıştır..

Bugünkü herif mesela nası yakışıklı,nası güzel bir yüz yarabbiim ama yok ayakkabısı kötü,saçma bişey giymişti,hee kahve içelim deseydi bi ilk yaratıp gitmeyecek miydim tabiî ki gidecektim ama yine hüsrana uğradım…evimde de yaptım kahvemi kendi kendime içiyorum işte hıh..

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.