Kış kış yavrular kıç kıç



Yine dalıp gitmişken bugün beynimin içinde bir sürü soru işareti vardı her zaman ki gibi,düşünce denilen şey hiçbir zaman beynimden gitmez,çoğu zaman konsantre olamamama neden olur bu lanet olası..lafı uzatmayayım,bu aralar nedense aklıma gelen düşüncelerden biri de hep sanki karşıma biri çıkacakmış gibi hissi,çok yakın bunu biliyorum zamanını kestiremiyorum henüz ama olacak bu aralar bir şeyler sanki hadi hayırlısı..

Sonra düşün düşün düşün,ilk bi havanın ne kadar soğuk olduğunu, resmen götümün donduğunu hatta kıçımda minumum sarkıt ve dikitler bile olabileceğini düşündüm sonra benim acilen sevgili yapmaya ihtiyacım olduğunu düşündüm daha sonra sevgili beynim bu ikisini birleştirdi kendince ve aslında kış aylarında sevgili bulmanın ne kadar avantajlı bir şey olduğunu sundu bana,tabi benim hemen kafamda bir ampul belirir gibi oldu..sizce de süper değil mi kışın sevgili yapmak? tabi sözüm benim gibi balık etli hatun kategorisine mensup has etli butlu “balaban” diye nitelendiriledebilen kadınlara..

Düşünsenize kış geldi diye giyiniyoruz da giyiniyoruz,kat kat boğulana kadar,e herif görüyor bakmış bu kat kat giyinmiş boğulurcasına kestiremiyor bu katkatların içindeki kilonuzu, algılayamıyor da götü mü büyük,bacağı mı kalın yoksa göbeği hayvan gibi mi diye,bu yüzden de sevgilim kızlar bu noktada herifimizin dikkatini burada makyaja yani yüzümüze ve etkileme de denilebilen ikna kabiliyetimize doğru çekmeliyiz tabi önce bunları ön plana çıkarırsak yavruyu da kapmış oluyoruz ilk hamlemiz bu olmalı bence.

Ee tamam yavruyu kaptık,işler tıkırında gidiyor, öpüşmeler bir takım hareketlenmeler falan derken e hava da soğuk illaki bir ev ortamına gireceksiniz ya,o zamanda “ay soğuk ben üşüdüm” falan diye kaçmaya devam etmek hoş olur bence, he kaçamıyorsunuz herif illada sevişcek diyelim, halbuki bilmiyor ki herif biz o yağlarla sevişiyoruz aslında,çatlaklarımız sağolsun bizi tahrik etmeye yetiyor bu durumda da “ay ben aydınlıkken sevişemem utanırım”,”ay çok üşüyorum yorganın altına girelim” gibi bahaneler üretmek mümkün..bu arada bu “ay””ay” mutlaka kullanılmalı ki bu ikilemelerle heriflerimize daha çekici gelelim,daha cazip bir hatun kişi olalım..

Bu durumları da atlattık geldik yaz mevsimine, ilişkimizin uzun gittiğini düşünüyorum ben tabi,yavruyu elimizde tuttuk hatta Japon yapıştırıcısıyla yapıştık ona..

İlk bi kıpraşımlar bir takım kelebeklerin oynaşması falan olabilir yaz heyecanı bu, hemen bir stres bi rejim merakı,acaba hangi rejimi yapsam 1 hafta da 7 kilo verdiren mataramasuko diyetini mi yoksa 1 ayda 10 kilo verdiren bombastik diyetini mi diye,hiç dert etmeyiniz,zaten bu herifi bağlamış oluyoruz bu durumda,herif yaz tatilini sizle geçirmeye karar verdiyse çoktan cepte demektir zaten..

Bu yüzden gördüğü her devasa yağ tabakası ona o kadar tatlı o kadar miniminiminnoş gelecektir ki bunları kafasına hiç takmadan üstümüze atlamanın yollarını arayacaktır..ne çatlak ne selülit onun gözünde önemini kaybedip hepsi birer kalp şeklini alıcaktır herifimiz için, sevgili eros sağolsun oklarını çoktaaan herifimizin götüne atmış durumda endişeye de,paniğe de gerek yok..

Zaten yaza kadar en acil tarafından herife alttan alttan kilo aldırma yollarını da denemek lazım, “tokum ben” mi dedi, “amaa asskıımm ben senin için mozaik pasta yapmıştım”, “ama asskıımm ben senin için kremalı körili meme yapmıştım” (“ş” olamayacak haa sakın “s” kullanıyoruz bayanlar aman diyim)  gibi cümlelerle heriflerimize “yaza kadar bir erkeğe hayvanlar gibi kilo aldırma diyetini” uygulayarak sonuca ulaşmış oluruz..
Mutlu sona ulaştık mı bence ulaştık ha,zaten hemen evlilik falan derken çocuk mocuk,düzenli hayat herifte olcak domuz gibi sizde yine kilo alcaksınız ne de olsa bu durumda da bahanemiz mümkün “ama ben yeni doğum yaptım.”

Mutlu olun,esen kalın..

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.