Giren girdi bir kere sen aldırma


    Hooop ben geldim bugün,bayadır yazmıyorum ya,açıkcası özlemedim de yazmayı olur öyle bana demiştim,zaten sevgilim günlükte alışkın bu durumuma..
Yaa o değilde 2011 e girdik şaka maka, yeni yıl beklentilerim falan yok zaten,olsa da bir bok olmayacağı için bir şey beklemiyorum bu yıldan pek,beklesem beklesem,şu okulu uzatmadan mezun olabilmeyi beklerim anca, şimdi evlenmek istiyorum da dersem kesin evlenemem yine daha ortada bir bok yok.. 

Lan öyle ki bu 2010 da neler yaşadım diyemiyorum bir sikim yaşamadım çünkü,her zaman ki her insanoğlunun başına gelebilecek şeyler yaşadım..

Bol bol arkadaş kazığı yedim, doğru düzgün dediğim ama bir sikime yaramayan 1 tane sevgilim oldu oda bastı tekmeyi zaten bana, hee yani bunlar her insanın yaşadığı şeyler,sağlık sorunlarıydı vs. 

Yılbaşında planımız evde oturup,yalnızları oynayaraktan,üstümüzde pijamalarımız,kız kokusu eşliğinde televizyon izlemekti ama ani bir kararla dışarı çıkalım dedik.. 
Gecenin ayrıntılarına girmeyeceğim ama şöyle bir özet geçmek gerekirse, her yaştan abaza, karı kız kaldırmaya gelen erkekler, sarhoş kızlar, onları götürmeye çalışan erkekler, kızlara içirmeye çalışan erkekler,içen kızlar, düşüp bayılanlar,tuvalette kusanlar,yine içenler,içenler,içenler… 

Zaten acayip kalabalıktı bir bok anlamadım yılbaşı mıdır nedir, adım atıcak yer olmamakla beraber,üstüme biri kusucak diye olan korkum ve ben,sürekli olarak göt kollamaca,yok çantanı koru,aman şu herif sapık tipli yaklaşıyor falan derken bitti gitti..gerçekten hiç bir şey anlamadım,pişman oldum çıktığıma.. 

Yine de fena değildi diyerek kendimi avutuyorum,2 sene önceki yılbaşı daha mı iyiydi maskeli sanki diyorum ve onla kıyasladığım zaman içim rahatlıyor resmen..
İki sene önceki yılbaşını anlatıyorum hemen,

4.5tan 5 senelikle beraberiz o zamanlar son demlerimizi yaşıyoruz,hani ilişki tıkanır ya bir yer de,ayrılamazsın bir türlü,her iki tarafta birbirine bırakmıştır artık,ama kopamazsında..biri ayrılsa da bitse gitse durumları içindeydik..

Ben tabi her zamanki gibi onun geleceğini biliyordum bi kere de yalnız bırakmazdı beni mal,sanki kocaya kaçıcam..yılbaşılarını hep evde kutlardık biz..neden çünkü bu pezevenk kazara beni dışarıya falan çıkartırsa başkaları yavşar falan maazallah, belki ben birilerini keserim falan, parasınada kıyamazdı anca kendi sikinin keyfine harcardı,bende salağım tabi o böyle dışarı falan çıkmak istemeyince ayyy bak baş başa olmak istiyooo diye düşünürdüm,ne malım ya..

Yılbaşı günü yine geldi işte..ben yemekler yapmışım,şarap falan almışız,bu çiftlerinde baş başayken ki şarap durumu zaten ayrı konuda neyse,ışıklar loş,mumlar yanıyor,sankim ona sevgililer günü..nedense bizim özel günlerimiz o zamanlar hep böyle geçerdi mum ve şarap oldu mu hep aklıma gelir bu hayvan..

Bu öküz gibi yedi yedi..sonra açtık televizyonu..bir süre sonra konuşulcak bir şey kalmıyor böyle çiftlerde,anca dizi mizi izleyip yada yılbaşı programlarını izleyip yorum yapıyorduk kendimizce.. sanırım televizyonda bir yakışıklı yavru çıkmıştı bende çok yakışıklı falan demişimdir,böyle saçma bir muhabbetten dolayı tartıştık abi bu uzadı uzadı çine kadar gitti anasını satayım..

Anaa ben bir bakarım ki saat 11.30 bu mal koltukta bana olan tribinden dolayı uyuyo,içim içimi yiyor ama ne yapsam ne yapsam diye düşünüyorum,içim den bir seste diyorki bu piç uyumuyor abi numara,halada öyledi diye düşünüyorum çok yalan söylerdi çünkü bende anlardım burnunu kaşımasından,kaşından gözünden..

Evet saat tam 00:00 oldu ve ben kendi kendime yeni yıla girdim,oda numarasına devam ediyordu..

Ben ağladım,tv de bunu kutlayan insanları izledim daha da ağladım,çıktım pencereden baktım,yine ağlıyordum,o numarasına devam ediyordu..

Atılan havai fişekleri izliyordum,onu izleyen insanları bizim gibi olmayan çiftleri düşünüyordum ve ağlıyordum o hala daha uyuyordu…

Geldim oturdum koltuğun bi köşesine.. kendi kendime istediğim hayatın bu olmadığını,böyle bir herifle yapamayacağımı düşündüm..birşey yapmalıydım bu ona ceza olmalıydı..resmen o yeni yıl bana girmişti bana girdiyse onada girmeliydi..

Kalk dedim kalk hemen çabuk toparlan,git bu evden hemen..istemiyorum bitti dedim..hiç bir şey söylemedi sanırım sadece noluyo demiş olabilir, çok sinirlenmiştim hatırlamıyorum pek..

Oda aynen kalktı topladı pılınıpırtını siktirdi gitti…gitti ama,şimdi bu eve gidince anasına babasına ne diyecek diye düşündüm ve acıdım,anası da babasıda beni tanımamalarına rağmen nefret ederlerdi,sırf bana orospuya bak oğluşumu kapıya koymuş demesinler diye arayıp çağırdım bunu, beş yüz tane şey saydı bana,bende ona..

Sonra uyuduk…

Ben gerçekten uyudum,günlerce,haftalarca,aylarca,o ise hala daha numarasına devam ediyormuş meğer..

2 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Missbone dedi ki...
6 Ocak 2011 03:10

Bende ödülün var.:)

maskelinat dedi ki...
6 Ocak 2011 05:18

blogunada yazdım çok teşekkür ederim,o değilde ödül ne :P

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.