Otobüs teyzelerim,saygılar


Artık biliyorsunuz otobüsü ne kadar çok kullandığımı, o yüzden de bende otobüsteki teyzelerimiz hakkında birkaç gözlemimi paylaşmak istedim:

Teyzelerimizi böyle sıralayabiliriz:

Menopoz teyzeleri :

Bu teyzeler genellikle menopozun üst düzey yöneticileridir,her şeyden darlanıp sıkılan, sürekli bir azarlama modunda olup,sağa sola,öncelikle şoföre böğüre böğüre konuşan,şoförün bir git teyze terslemesiyle kös kös yerine oturan, bu tersleme yetmezse çekilsene oğlum diyerek başka çatacağı elemanlar arayan teyzelerdir.

Oturgaç teyzeler: 

Bunlarda sürekli oturacak yerlerde gözü olan teyzeler olup, bir yer boşaldığında otobüsün en önünden en arkasına teleport olabilen teyzelerdir, nasıl oraya geldikleri ben bile çözemedim hala.

Geç kalmış teyzeler:

Otobüse yetişebilmek için öyle bir depar atarlar ki Elvan Abeylegesse bok yemiş yemin ederim, bunların yetişemediği otobüs yoktur, isterse o otobüs newyorkta olsun koşarak yetişebilir öyle bir kabiliyete sahip, hee şöyle de bir şey var tabi, bu teyzeler bu derece koşabilme kabiliyetine sahipken otobüse bindiğinde 2 kat yaşlanır, zannedersin ki 3 dakikaya tahtalı köye bileti var.

Çanta teyzeleri:

Bunlar ise, oturan biz gariban gençleri, çantalarıyla dürtükleyip, rahatsızlık vererek yerimizi almaya çalışan teyzeler olarak bilinir,o çantaya harcadığı gücü ayakta durmaya verse iki taraf içinde en uygun durum oluşacak.

Merak teyze:

 İşte bunlar benim favori teyzelerim, canı sıkıldığı için yandaki saran teyzelerdir bunlarda, illaa bir konu açıp senin sülalene kadar sorular sorarda sorar, bunun için en iyi yöntemlerden biri kulağa müzik yöntemidir, ama müziği dinlesen bile hala daha konuşmak için çabalayanları da vardır,sıçtık teyzeleri olarakta bilinir.

Uyuma yok teyzeleri:

Bunlar uyutmak bilmezler abicim, bir gün şehirlerarası otobüsteyim, bir önceki gün finallerim daha yeni bitmiş ailemin yanına gidiyorum, nası uykum var gözlerim kapanıyor resmen,daha otobüs kalkmadan,ki zaten beni araba tutar o yüzden uyurum,ben uyumuşum,bir uyuyorum bir uyanıyorum böyle bir yolculuk işte, yanımda da teyze oturuyor, ilk bir ben anlamadım bu teyzenin neler yapabileceğini suskun puskun görünüyordu aman değilmiş meğer, dönüp dönüp bana diyorki “sen neden uyuyorsun?” kitledi bana ama sürekli soruyor bunu diyorum ki teyzecim yorgunum sınavlarım daha yeni bitti diyorum anlamıyo da anlamıyor, bu yetmedi mp3 dinlemeye başladım kurtulmak için bir yandan yine uyanıyorum,yine bir şeyler söyleyip kulağımdan çıkartmaya çalışıyor, en son gittiğim yere varınca uyandım ben, teyze bana döndü “annenle babana söyle bu kadar uyutmasınlar seni” dedi ve gitti,konuşmadım teyzeyle ya çatladı orta yerinden sıkıntıdan..

Durak teyzeleri:

Sinsi sinsi durağa gelip, oturacak bir yer bulduktan sonra, muhtemelen elinde bir kağıt,fatura vs. ilk önce “dokuz bin iki yüz numaralı otobüs geçti mi” diye soraraktan, her gelen otobüsü kendisinin ki zannetmesiyle, ayağa kalkıp kalkıp duran,” kaç geçti kaç geçti” diye her otobüs için soran, onun ki değilse de tekrar yerine oturan teyzelerimizdir.

Arkadaş teyzeleri:

Orta yaşta olup, küçük çocukları arkadaş olan teyzelerimiz olarak da belirtebileceğim gibi, bunlarda otobüste ayrı yerlere oturan, fakat bağıra bağıra muhabbetlerine devam eden teyzelerdir, “ halimeee, muallanın evleri nerde biliyon dimiii?”, çocuğuna ise “otur bak amca kızıyor” diye devam eden, amcamızı da çocuğuna kızmak zorunda bıraktıran bu teyzelerimize örnek olabilir.

Şoför teyzeleri:

Hem ön tarafa oturmaya hem de şoföre olan sonsuz sadakati ve sonsuz yandaşlığıyla hepimizi şaşırtanlardır, ne olursa olsun hep şoför haklıdır onlara göre, biriyle mi tartışıyor şoför hemen “cıkcıkcık” sesleri yükselir, hemen “ ah bu gençler,hepsi saygısız” diyerekten nefretini şoförle birlikte kusan teyzelerimizdir,onlara göre bütün gençler saygısız, bütün gençler sorumsuzdur,hep kendi torunları başarılı, hep onlar saygılıdır.

Bunlar benim aklıma gelip, gözlemleyebildiklerim, eminim daha bir sürü tür de teyzelerimiz var benimde şuan aklıma gelmeyen, aslında erkekleri de yazacaktım ama baktım ki uzayacak onu da sonraya sakladım, teyzelerimizi seviyorum, onlar olmasa bu kadar eğlenemezdim eminim..

2 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

LoLLa dedi ki...
11 Ocak 2011 02:21

bayildim blogunaaaa .)

sevgiler tebessumler .)

maskelinat dedi ki...
11 Ocak 2011 11:29

teşekkür ederim lolla,mutlu oldum yine :))

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.