Yemişim numarasını

   Harbi mal bu eski sevgililer, demiştim ya amsız kalınca eskilerine sarıyorlar diye, he hani geçende bahsetmiştim sardı bir gerzek diye, herife kimsin diyorum “bilme kim olduğumu , aklında nası kaldıysam öyle bil beni” diyor, merakta ediyorum kim olduğunu, bak diyorum şimdi şu kelimeyi kullandı bu kesin o, bi diyorum yok yok bu o kesin, lan pezevenk söyle işte kim olduğunu adam gibi bende küfürümü edeyim bitsin gitsin ama yook esrarengiz olcak ya aklı sıra söylemiyor da söylemiyor, ulan aklıma geldi bu numarayı tanımıyorum falan ya sevgili Turkcell’i aradım, dedim gardaş bu numara kim, hatun kişi “bu numara bilgilerinin paylaşılmasını istemiyor” gibi öttüde durdu, madem böyle bir servis yapıyorsunuz söyle kim olduğunu işte, kadına yalvarıcaktım lütfen söyleyin diye, yokta yok, şimdi  herife ısrar edipte götünü kaldırmak istemiyorum, bir mesaj attı mı 3 saat sonra cevap veriyorum ne o sevgilim var sansın aklımca tanımadığım o numarayı kıskandırıcam..

Bende delendim ne yapayım, dedim kendi kendime maskeli bak bu son mesajın söyledi söyledi, söylemedi siktiri çek bırak aynen devam et hayatına soru işareti kalmasın aklında..  

Bende attım mesajı gecenin 1.30 unda dedim ki : “o değilde aklıma takıldı bak kim olduğunu söylemeyecek misin?” anaa bi bakarım ki telefon beklemede mesaj iletilmiyor saatlerce bekledim, lanet olsun aklıma böyle bir şey takılınca uyuyamam ben,  yok uyku muyku gitti tabi, mesaj hala iletilmedi, en son sızmışım beklerken, sabah bir uyandım hemen gözümü açar açmaz daha saate bakmadan mesaja baktım aahanda gelmiş “kim olmamı isterdin bilmem ama, aklında şuan ne canlandıysa öyle kalayım, takılmasın o güzel aklına.”

Allaah tabi bana geldi gelenler, sinirimden binicem telefonun üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı, bi tarafım merak ediyor bir tarafım hiç uğraşma ya maskeli odur kesin diyor, şu merak kısmından nefret ediyorum, biri giriyor aklına girmez olasıca, takıldı mı takılıyor ya gidemiyor bir türlü, ama ben kararımı verdim çekicektim resti aynen yazdığım şu “amma nazlandın karı gibi bikbikbik, söylemeyeceksen bir daha rahatsız etme beni” dedim..helal lan bana değil mi?

Ama yemedi herif rest çekince söyler sandım atlamadı mal, göt oldum bildiğin, gelen cevap “sen nasıl istersen” oldu..

Be pezevenk madem söylemeyecektin ne kafamın içinde kim bu sorularına madur bıraktın beni,uyku uyuyamadım lan meraktan.. beni öyle iyi tanıyor ki bide en kudurduğum laflardan birini söylemiş “sen nasıl istersen”, “keyfin bilir”, “sen bilirsin”  bu tür cümlelerden hakkaten nefret ediyorum ötesi yok..

Tabi ben bilicem, tabi ben ne istersem öyle olur, herhalde keyfim bilir, valla böyle ruh hastalarına ben nasıl bulaşmışım anlamadım, bunlar hala varken bir sevgilim yok diye dert yanıyorum bide, böyle am beyinliler gelecekse hiç gelmesin, sen nasıl istersenmiş, al onu kıvır sok bir tarafına..

Bır bır bır diye yediğim beynime mi yanayım, uykuma mı, ama salaklık bende işte bunlara kafa yoracağıma daha sike sürülecek değere sahip olan bir şeye kafa yorardım daha iyiydi,  bak yine sinirlendim, hadi bakalım keyfiniz bilsin bugün :P

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.