Yakalanmadan yırttım..


Yaklaşık 15-20 gündür yazmıyorum sanırım,final dönemimdi bildiğiniz üzere,o zamanlar hep arkadaşlar bana geldiğinden,bende ne blog ne twitter açamıyorum onların yanında,gelecekleri zaman hemen geçmişi sil deyip,arkadaşlarımla olan hayatıma başlıyorum..
Şaka gibi ama okulum uzadı benim sanırım, annemlere bir iki çıtlattım, hayırlısı olsun diyerek aslında hiçte hayırlı olmayan bir şey söylediler..
Ooff o değilde ailenin yanında olmak ne süper bir şey ya, ooh yemek gelsin sıcak hemde sebze yemeği, ne istersin diye sorup başını ağrıtsınlar falan..geleli 3 gün oldu evden hiç çıkasım yok abi,birde bir uyuyorum ki bıraksalar tatilin sonuna kadar uyurum hiç affetmem..
Evet daha önce söylemişimdir, annemlere sadece 3 gün dayanabiliyorum diye,çok doğru,hakkatende kuş yuvadan uçunca bir daha yönünü bulamıyor, şimdi diyolar ki yok okuldan mezun ol iş bulamazsan bi kaç ay daha beklersin sonra yanımıza gelirsin..
Düşündüm de ben artık onlarla yaşayamam ki, alışmışım yalnızlığa,izmirde ooh eve geliyorum,atıyorum çantamı bi kenara,bide benim dışarıda çişimi yapamama huyum olduğundan,asansörle eve kadar zor çıkıyorum kıvrana kıvrana yukarı, dediğim gibi çantamı bir kenara atar,ayakkabılarımı bile çıkarmadan tuvalete koştururum, hele bazı günler oluyor ki çıtçıtlı badiler vardır ya onları giydiğimde en zor şey,artık ben onu asansörde falan çıkarmaya başlıyorum,kazara komşunun biri denk gelse asansörde masturbasyon yaptığımı zannedebilir..
Çiş konusunu geçtik diyelim,temizlik konusu var bi de, şimdi annem benim hafiften temizlik sapkını gibi bir şey,bense acayip dağınık bir insanım,tamam temizimdir de dağınıklığım ağır basar, şimdi izmirdeyken ohoo dağıtıyorum da dağıtıyorum, belediye gelse çöp ev diye kapatır yemin ederim, amaburda öyle bişey yok imkansız,hemen maskeli aldığını aldık yere koy diye hafif bir ses yükselmesi ile karşılaşıyorum,başka mesela bulaşık konusu, be tek yaşadığımdan bir tabak bir bardak biriktiriyorum onları 3 gün, sonra yıkıyorum, ama burada öyle biriktir sıkıyosa,annem öldürür beni..birde öğrenci evinin hafiften pis olması gerekir ki bağışıklık kazanalım dimi,hastalığa karşı birebir, öğrenci evi dediğinde havlar hafiften uçuşacak yerde,küllük dediğin dopdolu olucak sigaranın izmaritiyle söndürmek için fıldır fıldır yer arayacaksın…
Evet birde sigara konusu var tabi,hadi annem biliyor içtiğimi ama oda bıraktı gibi bir şey, babamsa elimde görse niye annenin sigarasını aldın ki diye sorar o derece inanmaz içeceğime,ama bildiğin ben 5 seneden fazladır sigara lanetini kullanıyorum, e kendi evimdeyken çok rahat iç dur kimse bir şey demiyor, burada içecek an kolluyorum resmen,  öyle bir ajanlık yapıorum ki an kolluyorum ama yine de tek başıma içmeyi beceremiyorum ilahla da annem olcak,koku falan gelirse ondan gelsin, birde ben hiç sigara içtikten sonra gidip dişlerini fırçalarlar ya onlar değilim, gerek yok öyle daha çok belli bu kız sapık her yemekten sonra dişlerini fırçalıyor diye benden daha çok şüphelenecekler..
Oof şuan kardeşim geldiğinden yazıyı noktalamak zorundayım idare ediniz,selam söyleyin çok.

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.