Ben hep böyle platoniğe mahkum muyum?

500 kere bi cümleye başladım,nası devam edicem bilmiyorum ne anlatsam ne yapsam,binlerce şey düşünüyorum..kendimi mi tanıtsam ne yapsam...ya insanda kendini mi tanıtırmış günlüğüne yaa..senelerdir tuttuğum bi defter ama insan buraya yazınca bi garip oluyo.. evet günlükcük şuan yaşadıklarımdan başlayıp konu geldikçe geçmişe doğru gideriz..2 gün önce geldim İzmir'e,bi türlü okula gitmeye fırsatım olmamıştı..neyse sonunda İzmirdeyim,evimdeyim ama pek mutlu sayılmam..yine sorun şu ki; biri var adı Ender,birden gereksiz bi şekilde samimi olup,bildiğin üni gençliği arkadaş grubuna dahil olduk..o kadar iyi anlaşıyoruz ki anlatamam,dertleşiyoruz,konuşuyoruz,nereye çağırsam geliyo,bişey oldu mu anlatıyo,hep aman maskeli sen yanımdan ayrılma bi yere gitme,beni yalnız bırakma burda, bişey alıyo maskeli istedi diye aldım diyo,tabi benim götüm tavanlarda geziyor,sürekli ben kuruyorum bunu kendime uydurmaya çalışıyorum,biri diyo ki Ender güzel yemek yapar,ben kuruyorum hemen biz sevgili olsak bana yemekler yapar,bebek gördü mü hemen gider sever ölür onun için,ulan diyorum evlensek falan bu çok iyi baba olur,sürekli bunları düşünüyorum ama..taa ki 9 senelik bir kız arkadaşı olduğunu öğrenene kadar,hani boğazım düğümlendi ya resmen,bişey tıkadı yok yutkunamıyorum...meğer ben gerizekalısı bunla kızla ayrı olduğu dönem tanışmışım,daha doğrusu biliodum aslında ama ayrılardı ya…kız istemiyodu hatta bu kızdan ayrıldığı için istemiyodu hatun,kız da bir çirkin bi çirkin anlatamam..siktirip gitse şu çocuktan uzak dursa valla billa biz evleniriz,her gören bizi Enderle birlikte sanıyo hiç tanımayan adam başka bi arkadaşa çok yakışıyorlar falan diyo ya,resmen birbirimiz için yaratılmışız,ama bu gerizekalı beyinsizin aklı bu karıda,ama herif benleyken bi ilgi bi ilgi bana ya..kafayı yicem artık..heh neyi anlatcaktım asıl,ilk kez 2 gün önce görüştük işte,bi cafede oturuoruz bu geldi,bende o sırada telefonla konuşuyodum,bunun geldiğini gördüm,aklımda da buna mesafe koyucaktım o vardı o yüzden görmemezlikten geldim,buda bozuldu baya,neyse kapattım telefonu bi sarılışı var bana nası özlemiş ama anlatamam,sanki 10 senedir görüşmüyoruz..bu tabi hemen yanıma oturdu,özledim çok dedi..bende dedim..biraz vakit geçti aldım elime telefonu güya kıskandırıcam ya,telefonumdaki hemen benle mesajlaşıcak birilerini buldum attım mesajı..cevap geldi..ben mesajlaşıyorum ama sanki özel biriyle mesajlaşıyomuşum gibi telefonun ekranına bakmamasını sağlıyorum..kıskandı mı bilmiyorum ama gereksiz bi şekilde karı aklımla kıskandığını düşünüyorum..muhabbetlere falan pek girmiyorum bu konuşuyo kendi kendine falan ben takılıyorum öyle..çıldırıyo bu tabi bi ilgi çekme çabası..daha sonra hadi dediler bişeyler içmeye gidelim,gittik bi yere oturduk söyledik öğrenci işi 70lik biralarımızı muhabbet ediyoruz..bu böyle mıç mıç..bende gerzek o koyduğum mesafeler var ya alkol aldıkça boşa gitti,alkol aldıkça benim kafamın onun omzuna doğru düşme mesafesi artıyo..gayet cıvıtmaya başladım o saatten sonra..kızı anlatsın diye bekliyorum anlatmıyo,dayanamadım ben sordum noldu diye,barıştık dedi,işte o an çarptı beni bira..sanki barışmaları onu ilgilendirmiyo gibi,böyle vicdan azabı dolu bişey dedi: artık benden çıktı,ben üstüme düşen görevi yaptım bundan sonrası ona kalmış..ne kalmış siktirip gider misiniz hayatımdan,herif göz göre göre iki hatunu elinde tutmaya çalışıyo..dün gece girmiş msn e hatunla beraber olan fotolarını atıyo bana,başka bişey göstercekmiş gibi bildiğin o kevaşenin fotolarını attı bana ya..bu ne bu ne yani!! sen kimsin ne beni beni oyalıyosun olm ya..götümün dibinden ayrılmıyo ama yeri gelince benim ciddi bi ilişkim var bilmem kaç senelik kız arkadaşım var..ama maskeli sende dur burada onla olmazsa senle olur..bu kendine mi itiraf edemiyo,ya da cesaret mi edemiyo anlamıyorum,arkadaş gibi görünüyoruz ama değiliz abi bildiğin herifle aramda bişey var ya,bu niye bi başkasıyla aramda yokta bunla var,ben hep böyle platoniğe mahkum muyum,,çirkinde bi kız değilim ki,hani en azından o kevaşeden bin kat daha güzelim,ayakkabımın bağı olamaz o..istemediğim herif olur abi istemediğim platonik manyaklığı olarak kalır,hayır garip bişey ki çocuk yanımda yokken bişey hissetmiorum aklıma bile gelmiyo,ama yanımdayken bi çekici bi çekici,brad pitt gelse böyle olmam…ne olmam lan olurum tabi off ya hep ben hep ben!

0 TALIHLI HAK KAZANDI HADI BAKALIM:

Leave a Comment

Hiç çekinme,kendi yerinmiş gibi yaz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Back to Home Back to Top Sevgilim Günlük,. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.